Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012

H 1η ΔΟΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΕΞΩ ΑΠ΄ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ και ΚΑΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ

*Πάει και το παγοδρόμιο. Και εκεί που έλεγα ότι στις αποκριές θα «ντυθώ» Μπιλ kostetsossssssss και να κάνω τα τσαλίμια μου, καθότι προέβη στην αγορά ειδικής φορεσιάς, πήγα να σκάσω από την στεναχώρια μου, μόλις έμαθα ότι το παγοδρόμιο θα ξηλωθεί. Βέβαια μετά από ώριμη σκέψη, συνήλθα και αντιμετώπισα πιο ψύχραιμα το όλο θέμα.
Και εκεί που λέτε που είπα στον εαυτό μου, ότι συμβιβάζομαι με την κατάσταση και θα βάλω τα «σύνεργα» στην ντουλάπα για να τα «φορέσω» του χρόνου τα Χριστούγεννα, ήλθε αυτό το αναπάντεχο μαντάτο από την Γερακούδη και μου έκανε την καρδιά περιβόλι. Άντε τώρα να μείνεις με την αγωνία ένα χρόνο ολόκληρο αν θα ξαναλειτουργήσει παγοδρόμιο στο Καρπενήσι. Τι με νοιάζει μένα κυρία μου, αν δεν έγιναν όλα στην εντέλεια για το παγοδρόμιο;. Εμένα με νοιάζει που δεν πρόλαβα να κάνω τις φιγούρες μου πάνω στον πάγο και αυτό θα με φάει. Έτσι μούρχετε αδέλφια να πάρω τηλέφωνο την κ. Γερακούδη, να της ζητήσω να μου δώσει άδεια να φτιάξω ένα δικό μου παγοδρόμιο σε ένα χωράφι που έχω και εκεί να κάνω κι εγώ το όνειρό μου πραγματικότητα. Τώρα αν θα βάλω εισιτήριο σε όσους επιθυμούν να κάνουν πατινάζ, ας το να πάει… 

*Ε, και εκείνα τα παλικάρια που ανέλαβαν να «διαλύσουν» το παγοδρόμιο. Ήταν τόσο προσεκτικά, που μέσα σε λίγες ώρες, αντί να το διαλύσουν, δεν υπολόγισαν τις καιρικές συνθήκες και με το νερό που έριξαν, το παγοδρόμιο επεκτάθηκε, λόγω του παγετού, μέχρι … την κατηφόρα του Αθανασίου Καρπενησιώτη !!! Μέχρι να διακοπεί μάλιστα η κυκλοφορία στην οδό αυτή, 2-3 έφεραν τέτοιες τούμπες πάνω στον πάγο, ευτυχώς χωρίς κατάγματα, που δεν θα τις έκαναν ούτε αν είχαν δάσκαλο ακόμη και τον Σλάβο…

*Πέρα όμως από τις κακιούλες μου, η λειτουργία του παγοδρόμιου είχε και τα θετικά της και αυτά δεν ήταν άλλα από την ουσιαστική ενίσχυση και ενδυνάμωση της τοπικής αγοράς, γεγονός που δεν μπορεί να αμφισβητηθεί από κανένα.

* Όσον αφορά τώρα το κοινωνικό πρόσωπο του Δήμου Καρπενησίου, τονίζω ότι αξίζουν πολλά μπράβο στην Δημοτική Αρχή, για την διανομή τροφίμων σε οικογένειες του Δήμου, που επελέγησαν όμως με αυστηρά εισοδηματικά κριτήρια. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα του Υπουργείου Γεωργίας με την συνδρομή της Ευρωπαικής Ένωσης. Η διανομή που θα γίνεται μέχρι το τέλος της εβδομάδας, σε μια δύσκολη εποχή, είναι πραγματική ανάσα για τους μη έχοντες συνανθρώπους μας.

*Πολλές αιτήσεις ακυρώνονται από την ΡΑΕ για την κατασκευή αιολικών σταθμών στην Ευρυτανία. Σύμφωνα με ακριβή στοιχεί, η ΡΑΕ προχώρησε στην απόρριψη της υπ’ αριθµ. πρωτ. ΡΑΕ Γ-04161/10.12.2009 αίτησης της εταιρείας µε την επωνυμία «ΚΑΤΑΒΑΤΗΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΩΝ ΠΗΓΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ» για χορήγηση άδειας παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από αιολικό σταθμό ισχύος 14 ΜW στη θέση «Ουρανός-Βατόσκαλα », της Δημοτικής Ενότητας Αγράφων, του Δήμου Αγράφων,  με αιτιολογία ότι δεν μπορεί να γίνει δεκτή καθώς µε αυτή προτείνεται η υλοποίηση του έργου σε θέση εγκατάστασης για την οποία έχει ήδη εκδοθεί άδεια παραγωγής, ακόμη στην απόρριψη της αίτησης της εταιρείας με την επωνυμία «ΒΙΟΤΕΡ ΑΙΟΛΙΚΑ ΠΑΡΚΑ ΧΕΛΙΔΩΝΑΣ Δ. ΠΟΤΑΜΙΑΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ» για χορήγηση άδειας παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από αιολικό σταθμό ισχύος 12 MW στη θέση «Χελιδόνα», του της Δημοτικής Ενότητας Ποταμιάς, του Δήμου Καρπενησίου, με αιτιολογία ότι η αίτηση είναι ελλιπής ως προς τα στοιχεία καθώς και στην απόρριψη της υπ’ αριθμ. ειδ. πρωτ. ΡΑΕ Γ-04426/12.04.2010 αίτηση της εταιρείας µε την επωνυμία «ΒΙΟΤΕΡ ΑΙΟΛΙΚΑ ΠΑΡΚΑ ΚΑΛΙΑΚΟΥΔΑΣ Δ. ΠΟΤΑΜΙΑΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ» για χορήγηση άδειας παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από αιολικό σταθμό ισχύος 22 MW στη θέση «Καλιακούδα», της Δημοτικής Ενότητας Ποταμιάς, του Δήμου Καρπενησίου.     Καλές και ελπιδοφόρες ειδήσεις για την σωτηρία του Ευρυτανικού περιβάλλοντος.

*Καλή πληροφορία με ενημέρωσε ότι καταργείται το Πυροσβεστικό Κλιμάκιο Φουρνάς. Μάλιστα η ίδια πηγή αναφέρει ότι το πόρισμα της Επιτροπής που έχει συγκροτηθεί για την αναδιάρθρωση και αναδιοργάνωση του συνόλου των υπηρεσιών του Πυροσβεστικού Σώματος έχει ήδη υπογραφεί από τον Αρχηγό της Πυροσβεστικής και αναμένεται η τελική υπογραφή από τον Χρήστο Παπουτσή.  Για να δούμε θα υπάρξουν αντιδράσεις από τους κρατούντες ή όλα τελικά σε αυτόν τον τόπο είναι συμφωνημένα;