Παρασκευή 2 Ιουλίου 2010

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΓΙΩΡΓΟΥ ΣΟΦΡΩΝΗ


Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμότατα τον Βουλευτή Ευρυτανίας Κο Ηλία Καρανίκα για την ξεχωριστή τιμή που μου έκανε να μου εμπιστευτεί από τον Οκτώβρη του 2007 έως σήμερα τη διεύθυνση του πολιτικού του γραφείου. Αυξημένες, όμως, οικογενειακές ανάγκες με υποχρεώνουν να παραιτηθώ και να επιστρέψω στην οργανική μου θέση ως καθηγητής στη Β/θμια εκπαίδευση.
Η συνεργασία με τον Ηλία Καρανίκα μου έδειξε ότι είναι ο πολιτικός που έκανε πράξη τη δέσμευση « πρώτα ο Ευρυτάνας ». Αποδεικνύει καθημερινά με τη δράση του ότι η πολιτική μπορεί να έχει ανθρώπινο και ηθικό πρόσωπο. Αποτελεί πολιτικό κεφάλαιο για την Ευρυτανία.
Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω τους συμπατριώτες μου και τις συμπατριώτισσες μου καθώς και τα ΜΜΕ και τους δημοσιογράφους τους τόπου μας για την εξαιρετική συνεργασία που είχαμε αυτό το διάστημα. Γιώργος Σοφρώνης