Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

ΕΞΩ ΑΠ΄ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ - ΜΕΡΟΣ Β΄

*Ευτυχώς που ήλθε στο Καρπενήσι η γνωστή αστρολόγος Λίτσα Πατέρα, ως επίσημη καλεσμένη του Συλλόγου Γυναικών Ευρυτανίας, για την Παγκόσμια Ημέρα Γυναίκας και πληροφορήθηκα κι εγώ σημαντικά θέματα που με απασχολούσαν το τελευταίο διάστημα.
Ακούστε λοιπόν τι είπε στην κυρά μου η καρδιογνώστρια αυτή, η γυναίκα που γνωρίζει τα πάντα σε αυτή την μαγκούφα ζωή που ζούμε. Λοιπόν η κυρά μου έθεσε τα ερωτήματα: Ποιος θα βγει Δήμαρχος στο Καρπενήσι; Απάντηση: Ο Νίκος ή ο Γιάννης. Καλά κυρία Λίτσα μας, αυτό το ξέρω κι εγώ, της είπε η κυρά μου. Ένας από τους δυο θα εκλεγεί Δήμαρχος, δεν θα βγουν και οι δυο; Αυτό που σας είπα, ανταπάντησε η Λίτσα η παντογνώστρια, ένας από τους δυο θα βγει και ο νοών νοείτο. Κόκκαλο η κυρά!!!

*Με πήρε τηλέφωνο και λέω στην κυρά, τώρα ρώτησέ την και για τον Δήμο Αγράφων που  οι εν δυνάμει  αυριανοί Δήμαρχοι φαίνονται περισσότεροι από δυο. Ρωτάει λοιπόν η κυρά μου. Και δεν μου λες κυρά Λίτσα μας, κει πέρα στον άλλο Δήμο ποιος θα βγει Δήμαρχος; Απάντηση: Στο Δήμο Αγράφων, θα κερδίσει τις εκλογές εκείνος που θα έχει στο ψηφοδέλτιό του 6 δυναμικές γυναίκες πέρα από το ποτάμι και 4 από δώθε… Κόκκαλο πάλι η κυρά!!!

*Με ξαναπαίρνει τηλέφωνο η κυρά και μόλις μου είπε τα λεγόμενα της κυρά Λίτσας πήγα να τρελαθώ. Για ποιες γυναίκες να μου λέει είπα μέσα μου. Τι είναι τούτο που με βρήκε; Πως θα πάω αύριο στο καφενείο και τι θα πω στον κόσμο. Βάζω λοιπόν και πάλι την κυρά να κάνει μια ακόμη, την τελευταία ερώτηση στην κυρά Λίτσα μας, μήπως και βγάλω αποτέλεσμα. Νέα ερώτηση από την κυρά μου. Κυρία Λίτσα μας, μπορείς να μας πεις ποιες είναι αυτές οι 10 κυράδες που θα βγουν μεθαύριο Δημοτικοί Σύμβουλοι και αν θέλεις πες μας και κάτι για τον ψηλό. Αυτό το παιδί τι θα κάνει, δεν θα ασχοληθεί με τα κοινά;  Τι ήθελε και τα είπε αυτά στην κυρά Λίτσα η κυρά μου. Η γνωστή αστρολόγος, άστραψε και βρόντηξε, κοίταξε άγρια την κυρά μου και είπε: Άκου δω εσύ σήμερα θέλεις να με τρελάνεις αλλά εγώ δεν θα σου κάνω το χατίρι. Όμως θα σου απαντήσω και τέρμα δεν έχει άλλη ερώτηση. Η Απάντηση: Λοιπόν για να τελειώνουμε. Τις εκλογές στα Άγραφα θα τις κερδίσει εκείνος που θα έχει στο ψηφοδέλτιό του τις πιο 10 δυναμικές γυναίκες του Δήμου καθότι χωρίς γυναίκα δεν υπάρχει ζωή και επομένως δεν θα υπάρξει και Δήμος ισχυρός και αποτελεσματικός. Αυτά επί τη εορτή της γυναίκας που είναι το τιμώμενο πρόσωπο, είπε με νόημα η κ. Λίτσα. Όσον αφορά το ερώτημά μας για το τι θα κάνει ο ψηλός, η απάντηση μας κούφανε: Ο ψηλός θα είναι παρών στις εξελίξεις και νάχετε το νου σας… Πήγα να ξαναπάρω τηλέφωνο την κυρά και αυτό έλεγε ότι είναι απενεργοποιημένο.  Τι είπα και τι μου είπε η κυρά μου όταν γύρισε στο σπίτι, θα σας τα πω την άλλη εβδομάδα.