Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2013

Υποψήφιος Περιφερειάρχης ο Θανάσης Γιαννόπουλος

Την υποψηφιότητά του για περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα ο πρώην υπουργός Υγείας και στέλεχος της Ν.Δ. Θανάσης Γιαννόπουλος από τη Λαμία.
Όπως δήλωσε, ξεκινά τη συγκρότηση ψηφοδελτίου ανεξάρτητα από το τι θα κάνει και ποια επιλογή θα έχει η ΝΔ.
«Θέλω να πω ότι δεν είμαι προπετής ούτε επιθυμώ με την ανακοίνωσή μου αυτή να προκαταλάβω ενδεχόμενες άλλες επιλογές» σχολίασε ο ίδιος αποφεύγοντας ωστόσο να κάνει ιδιαίτερη αναφορά σε πιθανές άλλες υποψηφιότητες την ώρα που ακούγεται ότι τη θέση του περιφερειάρχη στη Στερεά Ελλάδα θα τη διεκδικήσει ο Κώστας Μπακογιάννης νυν δήμαρχος Καρπενησίου.
«Λόγω του ότι δεν έχω κανένα προσωπικό μηχανισμό εάν θέλω να είμαι συνεπής με τους πολίτες, εάν θέλω να είμαι αποτελεσματικός σε αυτά που πρόκειται να προγραμματίσω μπορεί ήδη να είναι και αργά» σχολίασε χαρακτηριστικά ο Θανάσης Γιαννόπουλος απαντώντας με αυτόν τον τρόπο σε δηλώσεις στελεχών κυρίως της ΝΔ που θεωρούσαν ότι είναι επιβεβλημένο να περιμένει.
Ο ίδιος κατά τη διάρκεια της ομιλίας του σε πολιτικούς του φίλους σε κεντρικό ξενοδοχείο της Λαμίας υπερασπίστηκε μια ανεξάρτητη υποψηφιότητα, πολυσυλλεκτική, «ανεξάρτητα από τις οποιεσδήποτε επιλογές της ΝΔ».
Ο Θανάσης Γιαννόπουλος και στις προηγούμενες περιφερειακές εκλογές είχε εκδηλώσει την πρόθεση να είναι υποψήφιος «αλλά τελικά δεν ευδοκίμησε» όπως είπε ο ίδιος για να συμπληρώσει «θα μπορούσα να πω αυτό που λέει και ο λαός μας "κάθε εμπόδιο για καλό''».
Παράλληλα και στη διάρκεια της ομιλίας του έκανε μια γενική αναφορά στην κατάσταση που έχει περιέλθει η αυτοδιοίκηση.
Συνεργάτες δεν παρουσίασε, ωστόσο υπήρχαν πρόσωπα που έδιναν το στίγμα με βασικό πρωταγωνιστή το Ντίνο Τσαμαδία. Παρών και ο βουλευτής Νίκος Σταυρογιαννής που δήλωσε ευθέως ότι κακώς ο Θανάσης Γιαννόπουλος δεν ήταν υποψήφιος όπως επιθυμούσε στις προηγούμενες εκλογές της αυτοδιοίκησης γιατί τότε η περιφέρεια θα είχε διαφορετική πορεία εκφράζοντας ουσιαστικά την στήριξη του σε ένα φίλο όπως τον χαρακτήρισε.
Και ο κύριος Γιαννόπουλος όμως δεν προσπέρασε τα γεγονότα του παρελθόντος επέλεξε όμως έναν ήπιο και έμμεσο τόνο για να τα σχολιάσει.
«Ήταν πρόθεση μου και το 2010  να ασχοληθώ με την περιφέρεια. Τελικά δεν ευδοκίμησε η επιθυμία μου αυτή και θα μπορούσα να πω αυτό που λέει ο λαός κάθε εμπόδιο για καλό. Πολλοί με ρωτούν ή κάνουν αρνητική κριτική γιατί τόσο νωρίς εμφανίζομαι να διεκδικήσω τη ψήφο των πολιτών, ενώ θα μπορούσα να περιμένω. Θέλω όμως να πω ότι δεν είμαι προπέτης ούτε επιθυμώ με την ανακοίνωση μου αυτή να προκαταβάλω ενδεχόμενες άλλες επιλογές.
Πιστεύω λόγω του ότι δεν έχω κανένα προσωπικό μηχανισμό εάν θέλω να είμαι συνεπής με τους πολίτες, εάν θέλω να είμαι αποτελεσματικός σε αυτά που πρόκειται να προγραμματίσω μπορεί ήδη να είναι αργά.»
Ο Θανάσης Γιαννόπουλος έκανε λόγω για παράκλητους υποδεικνυόμενους υποψηφίους για τις αυτοδιοικητικές εκλογές που έκαναν την εμφάνιση τους λίγο πριν τις εκλογές τα προηγούμενα χρόνια.
Η πολιτική του εκτίμηση είναι ότι οι επερχόμενες εκλογές θα θέσουν σε δοκιμασία θεσμούς, πρόσωπα αλλά και το γενικότερο πολιτικό κλίμα.