Τετάρτη 17 Αυγούστου 2011

ΣΚΛΗΡΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΙΧΟΠΟΥΛΟΥ ΣΕ ΧΡΗΣΤΟ ΜΠΟΥΡΑ


«… τα οικονομικά ήταν δική σας διαχείριση καθώς δεν υπήρξα ποτέ και ο εξ’ απορρήτων σας»

Η απάντηση του Αντιδημάρχου Αγράφων Θύμιου Μιχόπουλου, στα όσα ανέφερε ο πρώην Δήμαρχος Αγράφων Χρήστος Μπούρας στην συνέντευξή του στον ΕΥΡΥΤΑΝΙΚΟ ΠΑΛΜΟ, έχει ως εξής:  


Κ Μπούρα,
Με αφορμή την συνέντευξη σας απαντώ τα εξής:
Επί οχτώ χρόνια τίμησα την ψήφο που μου έδωσε ο Αγραφίωτικος λαός για το καλό του τόπου πάντα ακούραστος όπως και εσείς γνωρίζετε αλλά δεν θέλετε να το αποδεχτείτε.
Σας τηλεφώνησα και σας ενημέρωσα ότι  ο κ. Τάτσης δεν δέχεται παραδόσεις και παραλαβές με φιέστες και τελετές όπως το έπραξε και σε καμία άλλη Δημοτική Ενότητα
Σας ενημέρωσα επίσης μία εβδομάδα νωρίτερα για την ημέρα  που θα έλθει η επιτροπή παραλαβής που δημιουργήθηκε σύμφωνα με των Καλλικρατικό Νόμο. Η απάντηση σας ήταν η ακόλουθη τα κτήρια και τα οχήματα είναι εκεί. Να τα παραλάβετε όσο για τα οικονομικά στοιχεία θα σας τα παραδώσουν οι γραμματείς μου.
Με κατηγορείτε ότι σιώπησα. Φωνή ΕΙΧΑ ΕΧΩ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΩ δεν μπορώ όμως να πάρω θέση για τα οικονομικά στοιχεία διότι δεν υπήρξα ποτέ υπεύθυνος των οικονομικών του Δήμου, τα οικονομικά ήταν δική σας διαχείριση καθώς επίσης δεν υπήρξα ποτέ και ο εξ’ απορρήτων σας.
Σε ότι αφορά αν είμαι δημόσιος άνδρας σας πληροφορώ ότι είμαι και άνδρας και δημόσιος άνδρας αποδεικνύοντας το καθημερινά περπατώντας με το κεφάλι ψηλά σε όλα τα χωρία των Αγράφων
Δεν θα ασχοληθώ σε αυτή την φάση περισσότερο μαζί σας. Προτιμώ να αφιερώσω τον πολύτιμο χρόνο μου στο Δήμο Αγράφων και στα προβλήματα των δημοτών μας όπως άλλωστε έκανα τόσα χρόνια.
Ευχαριστώ,
Ευθύμιος Μιχόπουλος
Αντιδήμαρχος Αγράφων