Εκατόν πέντε (105) ευρυτανόπουλα προσήλθαν σήμερα στα σχολεία
τους για να εξετασθούν στην Νεοελληνική Γλώσσα, το πρώτο μάθημα των
Πανελλαδικών εξετάσεων.
1. Υποψήφιοι Γεν. Λυκείου Καρπενησίου:74 και υποψήφιοι Λυκειακών Τάξεων
Φουρνά: 04 (Σύνολο:78).
2. Υποψήφιοι Λυκ. Τάξεων Κερασοχωρίου: 06.
3. Υποψήφιοι Λυκ. Τάξεων Γρανίτσας: 08.
4. Υποψήφιοι Λυκ. Τάξεων
Ραπτοπούλου: 13.
Όπως σας ενημερώσαμε προηγουμένως το
κείμενο είναι της Ελένης Γλύκατζη-
Αρβελέρ και αναφέρεται στην Τέχνη και ζητά από τους εξεταζόμενους να αναλύσουν
το πανανθρώπινο μήνυμα που εκπέμπει η Τέχνη στις κοινωνίες.
Σε κείμενο της Ελένης Γλύκατζη - Αρβελέρ το οποίο αναφερόταν στην Τέχνη βασιζόταν το θέμα της νεοελληνικής γλώσσας, το οποίο κλήθηκαν να αναπτύξουν οι εξεταζόμενοι κατά την πρώτη ημέρα των πανελλαδικών εξετάσεων, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες από μαθητές που εξήλθαν από τα εξεταστικά κέντρα.
Συγκεκριμένα, ζητήθηκε από τους εξεταζόμενους να αναλύσουν το πανανθρώπινο μήνυμα που εκπέμπει η Τέχνη στις κοινωνίες.
Σε λίγο αναλυτικά οι εκφωνήσεις και όλες οι προτεινόμενες θέσεις
Συγκεκριμένα, πρόκειται για ένα κείμενο που ζητούσε από τους εξεταζόμενους των πανελλαδικών εξετάσεων να αναλύσουν το πανανθρώπινο μήνυμα που εκπέμπει η Τέχνη στις κοινωνίες
Το κείμενο είναι ιδιαίτερα δύσκολο με δύσκολες λέξεις και νοήματα.
Σε κείμενο της Ελένης Γλύκατζη - Αρβελέρ το οποίο αναφερόταν στην Τέχνη βασιζόταν το θέμα της νεοελληνικής γλώσσας, το οποίο κλήθηκαν να αναπτύξουν οι εξεταζόμενοι κατά την πρώτη ημέρα των πανελλαδικών εξετάσεων, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες από μαθητές που εξήλθαν από τα εξεταστικά κέντρα.
Συγκεκριμένα, ζητήθηκε από τους εξεταζόμενους να αναλύσουν το πανανθρώπινο μήνυμα που εκπέμπει η Τέχνη στις κοινωνίες.
Σε λίγο αναλυτικά οι εκφωνήσεις και όλες οι προτεινόμενες θέσεις
Συγκεκριμένα, πρόκειται για ένα κείμενο που ζητούσε από τους εξεταζόμενους των πανελλαδικών εξετάσεων να αναλύσουν το πανανθρώπινο μήνυμα που εκπέμπει η Τέχνη στις κοινωνίες
Το κείμενο είναι ιδιαίτερα δύσκολο με δύσκολες λέξεις και νοήματα.