Κυριακή 24 Ιουνίου 2012

Τσιώλης: "Δεν φεύγω από τον Αστέρα Τρίπολης"

Με αφορμή τη φημολογία που αναπτύχθηκε για πρόταση της ΑΕΚ, ο Σάκης Τσιώλης ξεκαθάρισε ότι δεν πρόκειται να αποχωρήσει από τον Αστέρα. Παραδέχθηκε, όμως, ότι έγινε ένα διερευνητικό τηλεφώνημα από τους "κιτρινόμαυρους"

Την πρόθεση του να ξεκαθαρίσει ότι δεν υπάρχει καμία απολύτως περίπτωση να αποχωρήσει από τον Αστέρα Τρίπολης για την ΑΕΚ, εξέφρασε με δήλωση που έκανε στο arcadia-sports ο Σάκης Τσιώλης.
"Είναι αλήθεια ότι υπήρξε ένα διερευνητικό τηλεφώνημα από ανθρώπους της ΑΕΚ, αλλά εγώ έχω υπογράψει συμβόλαιο με τον Αστέρα και δεν πρόκειται να αφήσω την ομάδα. Είναι τιμητικό να με θέλει η ΑΕΚ, αλλά εγώ είμαι στον Αστέρα και έγω αρχίσει ένα έργο εδώ πέρα", τόνισε αρχικά ο Τσιώλης δίνοντας με αυτό τον τρόπο την απάντησή του στα σενάρια που τον έφερναν κοντά στην "Ένωση".
Μετά το "ευχαριστώ αλλά δεν θα πάρω", ο προπονητής των Αρκάδων μίλησε στο a-s και για όσα ακούγονται περί ρήτρας στην περίπτωση που θελήσει να φύγει από τον Αστέρα: "Κάπου άκουσα να λένε ότι υπάρχει ρήτρα στο συμβόλαιο μου για μεγάλη ομάδα. Μα ο Αστέρας είναι μεγάλη ομάδα!"
Τέλος, ο Σάκης Τσιώλης αναφέρθηκε και στην προετοιμασία της ομάδας τονίζοντας ότι: "όλα πάνε καλά και μέσα στην εβδομάδα θα γίνουν και οι πρώτες μεταγραφές."