Σάββατο 30 Ιουνίου 2012

Η Δημοτική Σύμβουλος Αγράφων κ. Κλεάνθη Φουρλίγκα καταγγέλλει τον Δήμο για κακή λειτουργία της Οικονομικής Επιτροπής


Με επιστολή της προς την Γενική Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης, Θεσσαλίας – Στερεάς Ελλάδας, η Δημοτική Σύμβουλος του Δήμου Αγράφων και μέλος της Οικονομικής Επιτροπής κ. Κλεάνθη Φουρλίγκα, καταγγέλλει ότι δεν λειτουργούν σωστά «τα όργανα του Δήμου Αγράφων και ειδικότερα η οικονομική Επιτροπή» και για τον λόγο αυτό ζητά την παρέμβαση – έρευνα των αρμοδίων αλλά και της εισαγγελέως Πρωτοδικών Ευρυτανίας, προκειμένου να αποδοθούν οι όποιες ευθύνες εντοπιστούν.

Μεταξύ άλλων, στην επιστολή της η κ. Φουρλίγκα αναφέρει ότι «από 1-1-2011 μέχρι σήμερα έγιναν 10 οικονομικές επιτροπές, στις οποίες στον Δήμο με καταχώρησαν ως παρούσα χωρίς πρόσκληση και χωρίς ενημέρωση» Επίσης, συνεχίζει η κ. Φουρλίγκα, «στις 20-6-2012 μου τηλεφώνησε υπάλληλος του Δήμου και μου ζήτησε την ψήφο μου τηλεφωνικά για θέμα του δημοτικού συμβουλίου. Απάντησα πως δεν ψηφίζω τηλεφωνικά και μου είπε εντάξει. Και εδώ με καταχωρούν απούσα. Το βράδυ της ίδιας ημέρας επικοινώνησα τηλ. με τον πρόεδρο του Δ.Σ κ. Τσιώλη Δημήτριο ο οποίος μου δήλωσε άγνοια για το θέμα αλλά και έκπληκτος γιατί πληροφορήθηκε από εμένα πως έγινε Δημοτικό συμβούλιο. Μου είπε πως δεν είχε καμία ενημέρωση κ’ ότι θα επιπλήξει τον υπάλληλο κ. Μπαλτά αλλά και τον Δήμαρχο κ. Τάτση»
«Κατόπιν όλων των ανωτέρω», κλείνει την επιστολή της η κ. Φουρλίγκα, «διαπιστώνω ότι τα όργανα του Δήμου Αγράφων και ειδικότερα η οικονομική επιτροπή δεν λειτουργούν σωστά. Τα ποσά που διαχειρίζονται είναι τεράστια και κατ’ αυτή τη στιγμή που η χώρα διέρχεται μεγάλη οικονομική κρίση, θα πρέπει η διαχείριση αυτών των ποσών να διέπεται από νομιμότητα και διαφάνεια»
Σε επικοινωνία μας με τον Δήμο, μας είπαν ότι τα καταγγελλόμενα δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα και πως επ΄ αυτού θα τοποθετηθεί πολύ σύντομα και επίσημα ο Δήμος.