Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

ΑΥΤΟΥΣΙΑ Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΑΓΡΑΦΩΝ ΚΛΕΑΝΘΗΣ ΦΟΥΡΛΙΓΚΑ

ΦΟΥΡΛΙΓΚΑ ΚΛΕΑΝΘΗ του ΚΩΝ/ΝΟΥ
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΔΗΜΟΥ ΑΓΡΑΦΩΝ
ΜΕΛΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΔΗΜΟΥ ΑΓΡΑΦΩΝ

Κάτοικος: Αγρινίου
Οδός: Αργυροκάστρου 22
Τηλ. 6978381163
Προς
Γενική Γραμματεία Αποκεντρωμένης Διοίκησης
Θεσσαλίας – Στερεάς Ελλάδας
Κα Γερακούδη Καλλιόπη
ΛΑΡΙΣΑ
ΚΟΙΝ:
1. Περιφερειακό Δ/ντή Ευρυτανίας  κ. Τσίγκα Παναγιώτη
2. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Ευρυτανίας
3. ΜΜΕ Ευρυτανίας
ΘΕΜΑ: ΑΝΑΦΟΡΑ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
Στις δημοτικές εκλογές που έγιναν το 2010 συμμετείχα στο συνδυασμό του υποψηφίου δημάρχου κυρίου Τάτση Δημητρίου και εξελέγην δημοτική σύμβουλος για πρώτη φορά 4η στη σειρά προτίμησης.
Με την έναρξη των καθηκόντων μας ως δημοτική αρχή (Ιανουάριος 2011) έγινε και η διαδικασία κατανομής αξιωμάτων. Εκλέχθηκα μέλος της οικονομικής επιτροπής στην οποία πέρα από εμένα εκλέχθηκαν και οι: 1) Κακός Θωμάς, 2) Κοφίνη Αναστασία 3) Παπαδήμος Παναγιώτης 4) Κατσιφός Ευάγγελος 5) Τελώνης Λεωνίδας.
Προηγούμενη εμπειρία από συμμετοχή στην τοπική αυτοδιοίκηση δεν είχα και γι’ αυτό το λόγο έδινα περισσότερο βάρος στο να ακούω και να μαθαίνω, έτσι ώστε η συμμετοχή μου στις όποιες ενέργειες του δήμου να είναι απόλυτα νόμιμη και σύμφωνη με τη συνείδησή μου.
Από τον Ιανουάριο του 2011 μέχρι και σήμερα έγιναν 25 οικονομικές επιτροπές. Το Δεκέμβριο του 2011 διαπίστωσα πως έγινε οικονομική επιτροπή χωρίς να πάρω πρόσκληση ούτε καν ενημέρωση.
Αμέσως σε συνάντηση που είχα με τον ίδιος το δήμαρχο του έκανα παρατήρηση και μου απάντησε πως ήταν λάθος που δεν με ενημέρωσε πιστεύοντας πως θα με ενημερώσει ο κύριος Μπαλτάς Αθανάσιος (ειδικός συνεργάτης του δημάρχου επί μισθώ).
Από εκείνη τη στιγμή άρχισα να ελέγχω όλες τις συνεδριάσεις της οικονομικής μέσω διαδικτύου «ΔΙΑΥΓΕΙΑ».
ΑΠΌ 1-1-2012 μέχρι σήμερα έγιναν 10 οικονομικές επιτροπές. Διαπιστώνω ότι με καταχωρούν ως παρούσα χωρίς πρόσκληση και χωρίς ενημέρωση. Αμέσως έκανα αίτηση προς τον πρόεδρο του ΔΣ κύριο Τσιώλη Δημήτριο να μπει θέμα στο ΔΣ «τρόπος λειτουργίας της οικονομικής επιτροπής».
Την αίτησή μου αυτή παρέλαβε ο κ. Μπαλτάς Αθανάσιος, αφού ο κ. Τσιώλης κατοικεί στην Αθήνα. (φ/ο της οποίας σας καταθέτω).
Στις 10 οικονομικές που έγιναν πήρα τηλεφωνική πρόσκληση για τις 2, στις οποίες και παραβρέθηκα. Στο τέλος της συνεδρίασης ζήτησα να υπογράψω και μου απάντησε ο κ. Μπαλτάς ότι δεν είναι έτοιμα τα πρακτικά και θα τα υπογράψω στην επόμενη.
Στην επόμενη πήρα πάλι τηλεφωνική πρόσκληση και παραβρέθηκα. Όταν μπήκα στην αίθουσα μου έδωσαν την πρόσκληση μαζί με την απόφαση – απόσπασμα.
Στο απόσπασμα αυτό στο 6ο θέμα «Αναθέσεις έργων είχαν 2 κωδικούς: ΚΑ 20-6262.002 και ΚΑ 25-6414.001. Στο τέλος της συνεδρίασης ζήτησα ξανά να υπογράψω και πήρα πάλι την ίδια απάντηση. Μετά από αρκετές ημέρες διαπιστώνω στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ ότι στο θέμα 6 «Αναθέσεις έργων» είχε προστεθεί άλλος ένας κωδικός: ΚΑ 20-7135.002 που αφορά την προμήθεια κάδων απορριμμάτων ποσού 15.000,00 ευρώ (σας καταθέτω τα σχετικά έγγραφα).
Ζήτησα εξήγηση από τον κ. Μπαλτά και μου απάντησε πως έτσι γίνεται, όταν ξεχνούν κάτι το προσθέτουν μετά και δεν κρίνουν σκόπιμο να μας ενημερώσουν.
Όατν διαπίστωσα ότι έγινε οικονομική επιτροπή στις 30-4-2012 με θέμα «ψήφιση πιστώσεων» που αφορούσε το ποσό των 1.380.000,00 ευρώ και καταχωρημένη ως παρούσα, ενώ ποτέ δεν πήρα πρόσκληση έστω και τηλεφωνική και ζήτησα τα πρακτικά να δω ποιος υπογράφει για εμένα, ενώ δεν παραβρέθηκα. Μου απάντησε πως δεν τα έχει αυτός και θα πρέπει να κάνω αίτηση προς τον πρόεδρο της οικονομικής (δήμαρχο). Έκανα αίτηση στις 8-6-2012 (φ/ο σας καταθέτω). Ύστερα από αυτό ο κ. Τάκης μου ζήτησε λίγο χρόνο, ώστε να προσπαθήσει να μαζέψει τις άλλες υπογραφές, γιατί κι αυτός δεν είχε παραβρεθεί σε καμία επιτροπή ως πρακτικογράφος και να εκκρεμεί μόνο η δική μου ώστε να έχει λιγότερες κατηγορίες εις βάρος του.
Μέχρι και σήμερα στις αλλεπάλληλες τηλεφωνικές επικοινωνίες που είχα μαζί του μου επαναλαμβάνει πως εκκρεμούν 2 υπογραφές (απορίας άξιον πως θα βρει τις υπογραφές τη στιγμή που μέλη της οικονομικής και του ΔΣ σε κάποιες συνεδριάσεις την ώρα εκείνη ασκούσαν συγχρόνως και τις επαγγελματικές τους υποχρεώσεις) και θα με ενημερώσει εκείνος πότε θα είναι έτοιμα να μου τα παραδώσει.
Από τότε που θορυβήθηκαν με τε γεγονότα, άρχισαν να με καταχωρούν ως απούσα, για παράδειγμα στην οικονομική 09/2012 με ημερομηνία απόφασης 5-6-2012 και ημερομηνία ανάρτησης 21-6-2012.
Στην οικονομική 10/2012 στις 21-6-2012 μου τηλεφώνησε η κ. Κάλλη Κων/να (ειδικός συνεργάτης δημάρχου επί μισθώ), ενώ βρισκόμουν στο Αγρίνιο στις 1μ.μ. και μου είπε αν έχω χρόνο και θέλω να παραβρεθώ στη συνεδρίαση της οικονομικής που θα γίνει στις 2μ.μ στέλνοντας μου την πρόσκληση με φαξ στις 1.05μ.μ (φ/ο σας καταθέτω).
Φυσικά ήταν αδύνατον να παραβρεθώ λόγο χιλ απόστασης. Και εκεί με καταχώρησαν ως απούσα. Η ίδια ακριβώς πρακτική ακολουθείτε και στη συγκρότηση των δημοτικών συμβουλίων. Στις αρχές του έτους χωρίς ειδοποίηση με καταχωρούν ως παρούσας και αργότερα που ζήτησα τη συγκρότηση των συμβουλίων, όπως ορίζει ο νόμος με καταχωρούν ως απούσα.
Στις 20-6-2012 μου τηλεφώνησε η κ. Κάλλη και μου ζήτησε την ψήφο μου τηλεφωνικά για θέμα του δημοτικού συμβουλίου. Απάντησα πως δεν ψηφίσω τηλεφωνικά και μου είπε εντάξει. Και εδώ με καταχωρούν απούσα. Το βράδυ της ίδιας ημέρας επικοινώνησα τηλεφωνικά με τον πρόεδρο του ΔΣ κ. Τσιώλη Δημήτριο, ο οποίος μου δήλωσε άγνοια για το θέμα έγινε συμβούλιο. Μου είπε πως δεν είχε καμία ενημέρωση και ότι θα επιπλήξει τον κ. Μπαλτά και τον κ. Τάτση.
Κατόπιν όλων των ανωτέρω διαπιστώνω ότι τα όργανα του Δήμου Αγράφων και ειδικότερα η οικονομική επιτροπή δεν λειτουργούν σωστά. Τα ποσά που διαχειρίζονται είναι τεράστια και κατ’ αυτή τη στιγμή που η χώρα διέρχεται μεγάλη οικονομική κρίση, θα πρέπει η διαχείριση αυτών των ποσών να διέπεται από νομιμότητα και διαφάνεια.
Σας παρακαλώ να ενεργήσετε έρευνα προς πάσα κατεύθυνση και να αποδώσετε ευθύνες σε όποιον εντοπίζονται και ανήκουν.

ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ 25-6-2012
Με τιμή
ΦΟΥΡΛΙΓΚΑ ΚΛΕΑΝΘΗ