Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2010

ΚΩΣΤΑΣ ΧΟΝΔΡΟΣ: «Εδώ και 2 χρόνια που έχω αναλάβει την προμήθεια του δημοσίου, δέχομαι πόλεμο και δεν ξέρω το γιατί»


Για το θέμα που προέκυψε με τα καύσιμα ο ΕΠ επικοινώνησε με τον προμηθευτή κ. Κώστα Χονδρό, ο οποίος μας δήλωσε τα εξής:

κ. Χονδρέ τι έχει γίνει με το θέμα προμήθειας πετρελαίου στις υπηρεσίες;
Εδώ και 2 χρόνια που έχω αναλάβει την προμήθεια του δημοσίου, δέχομαι ένα πόλεμο και δεν ξέρω το γιατί. Το τελευταίο τρίμηνο αυτός ο πόλεμος άρχισε να γίνεται με απειλές. Έκανα υπομονή να μην το τελειώσω αυτό το θέμα. Είχα συζητήσει κατ’ επανάληψη με το Νομάρχη για το θέμα αυτό. Είχε καλέσει το διευθυντή του Τμήματος Εμπορίου τουλάχιστον 5 φορές και παρουσία μου, έδωσε εντολή στον διευθυντή να ενημερώσει τις υπηρεσίες ότι δεν τηρούνε αυτό που έχουμε υπογράψει και θα υπάρξει πρόβλημα. Ο διευθυντής του τμήματος εμπορίου τους ενημέρωνε, αλλά αυτό κρατούσε όχι περισσότερο από μια βδομάδα και ξανάρχιζε πάλι το ίδιο τροπάρι. Γύρω στο καλοκαίρι όμως δημιουργήθηκε πάλι το ίδιο πρόβλημα. Μίλησα τότε με το διευθυντή του τμήματος εμπορίου και του είπα εφόσον δεν μπορούν να με πληρώνουν, εγώ εγγυούμαι ότι δεν θα αφήσω τις υπηρεσίες, αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα τους δίνω και την ποσότητα που ζητάνε και αυτός συμφώνησε με το αίτημά μου. Συγκεκριμένα κάποια στιγμή άνοιξα το μαγαζί μου 11 παρά την Κυριακή το βράδυ για να πάω πετρέλαιο στο Γηροκομείο. Αλλά όταν πια η κατάσταση ξέφυγε και άρχισαν οι απειλές και τα δικά μου όρια στέρεψαν. Αυτό πρέπει να τονιστεί γιατί δυστυχώς κάποιοι ανεύθυνο-υπεύθυνοι, όπως ο κύριος Καρφής, είπαν ότι έχω πρόβλημα με την εταιρεία που με προμηθεύει, λες και γνωρίζει ο κ. Καρφής πως λειτουργεί η δική μου εταιρεία.
Γνωρίζετε ποια είναι η απόφαση της Νομαρχίας;
Γνωρίζω ότι η νομαρχία έχει κάνει τις απαιτούμενες ενέργειες για να βρεθεί λύση και να προμηθευτούν οι υπηρεσίες με καύσιμα.
Δηλαδή σταματήσατε να δίνετε καύσιμα στις υπηρεσίες.
Εγώ με αυτούς τους όρους δεν διατίθεμαι να δώσω καύσιμα. Δεν ξέρω ποια απόφαση θα πάρει η νομαρχία. Ας πάρουν οποιαδήποτε απόφαση για το γενικότερο καλό, γιατί εδώ το ψέμα πάει σύννεφο.
Τι θα γίνει με τα χρήματά σας;
Είναι υποχρεωμένες οι υπηρεσίες να με πληρώσουν. Έχουν υπογράψει και μια σύμβαση, πιστεύω ότι δεν υπάρχει περίπτωση να μην πάρω τα χρήματα μου, το θέμα είναι πότε θα τα πάρω. Η προφορική συμφωνία που είχα κάνει με τον διευθυντή ήταν να μην σπάσω τη συμφωνία γιατί υπάρχει ένα άρθρο, συγκεκριμένα το άρθρο 13, το οποίο προβλέπει πληρωμή του τιμολογίου εντός 40 ημερών. Δυστυχώς όμως αυτό δεν έγινε. Καμία υπηρεσία δεν το είχε τηρήσει. Φτάσαμε σήμερα να μου χρωστάει ο Δήμος πετρέλαιο εδώ και 13 μήνες.!!!