Τετάρτη 28 Μαΐου 2014

ΖΗΤΩ ΣΤΗΝ ΥΠΕΡΒΑΣΗ

Με το παρόν σχόλιό μου έρχομαι μετά τις Εκλογές για την ανάδειξη Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Καρπενησίου, να ευχαριστήσω από βάθους καρδίας όλους εκείνους τους επώνυμους και ανώνυμους που στήριξαν την υποψηφιότητά μου. Ιδιαίτερα μάλιστα εκείνους που αν και δεν ανήκουν στον ιδεολογικό και πολιτικό χώρο μου έκαναν την υπέρβαση και απέδειξαν πρωτόγνωρη ωριμότητα και στήριξαν ανθρώπους μεταξύ των οποίων και εμένα και μάλιστα απέδειξαν να ξεχωρίζουν ανθρώπους με προσωπικότητα και ήθος. Και μάλιστα πέρα και έξω από κάθε προεκλογική υπόσχεση, συμμαχία ή συναλλαγή.


Είναι οι άνθρωποι αυτοί που με την ψήφο τους μου έδωσαν μεγάλο κουράγιο και φώναξαν βροντερά ΠΑΡΟΝ ενάντια στην υποκουλτούρα και την πεζοδρομιακή πολιτική ισοπέδωση που επιχειρείται στις ημέρες μας από κάθε λογής βουτυρομπεμπέδες και ψωρογλυκανάλατες φυσιογνωμίες αρσενικές και θηλυκές, δίκην διαττόντων αστέρων χωρίς βάθος και πολιτική διαδρομή και περιεχόμενο που βέβαια το μέλλον τους είναι αβέβαιο και σκοτεινό καθόσον πρόκειται περί ονειροπόλων και όχι οραματιστών και αγωνιστών τουλάχιστον στην πολιτική ιστορία του Νομού μας.
Τέλος οι άνθρωποι αυτοί απέδειξαν με την ψήφο τους ότι ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΥΓΙΕΙΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ

Δημήτριος Ν. Καρφής 
Δικηγόρος – Εκπαιδευτικός