Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2011

Με τους Εκπαιδευτικούς των Σχολείων του Δήμου Αγράφων συναντήθηκε ο Δημήτρης Τάτσης


ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΠΑΡΟΝ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΑΓΡΑΦΩΝ
ΣΤΑ ΤΟΠΙΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΔΡΩΜΕΝΑ - ΔΙΑΔΟΧΙΚΕΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ


Το ιδιαίτερο προσωπικό του ενδιαφέρον για τα σχολεία του νέου Δήμου Αγράφων εξέφρασε ο νέος Δήμαρχος κ. Δ. Τάτσης την περασμένη εβδομάδα σε προσωπική του συνάντηση με τους διευθυντές των σχολικών μονάδων Α/θμιας και Βθμιας Εκπ/σης των τ. Δήμων Φραγκίστας και Βίνιανης λίγες μόνο ημέρες από την ανάληψη των νέων του αυτοδιοικητικών καθηκόντων και την επαναλειτουργία των εκπ/τηρίων μετά τις Χριστουγεννιάτικες διακοπές.
Η συνάντηση που έλαβε χώρα στο δημαρχιακό κτίριο στο Κερασοχώρι έπειτα από πρόσκληση του Δημάρχου και διεξήχθη ασφαλώς σε φιλικό κλίμα αμοιβαίας εκτίμησης, υπήρξε ιδιαίτερα εποικοδομητική, δεδομένου ότι αφ’ενός κάλυψε σε γενικές γραμμές όλο το φάσμα των τρεχόντων εκπ/κών θεμάτων της τοπικής Εκπ/σης, αφ’ετέρου δε έδωσε εκ μέρους και των δύο πλευρών το στίγμα της αμοιβαίας θετικής συνεργασίας και αγαθής βούλησης για την πρόοδο των Ευρυτανόπουλων και την πολλαπλή ωφέλεια των τοπικών κοινωνιών.
Μεταξύ άλλων στα πλαίσια μιας πρώτης εφ’όλης της ύλης εκτίμησης του ευρύτερου εκπ/κού τοπίου του νέου διευρυμένου Δήμου, επί τραπέζης τέθηκαν τα οικονομικά ζητήματα των Σχολικών Επιτροπών, η κτιριολογική κατάσταση των διδακτηρίων, η λειτουργικότητα της εκπ/κής κοινότητας προς όφελος των τοπικών κοινωνιών καθώς και αριθμητικά δεδομένα του μαθητικού δυναμικού. Ο Δήμαρχος μάλιστα με προφανή ικανοποίηση από την πρώτη αυτή συνάντηση με τους Δ/ ντές των Σχολείων και την θετική εικόνα που αποκόμισε, δεν δίστασε να εκφράσει την αμέριστη συμπαράστασή του στην τοπική Εκπ/ση, δίνοντας επιπλέον, στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων του, και έμπρακτα δείγματα με την επί τόπου ικανοποίηση σχετικών αιτημάτων των εκπ/κών για τρέχουσες διδακτικές ανάγκες, ενώ δεν δίστασε να δηλώσει αυθόρμητα την σαφή πρόθεσή του για την πάση θυσία και κάθε λογής αναγκαία στήριξη των σχολικών μονάδων του Δήμου του, τόσο από την άποψη της προτεραιότητας που θεωρεί αναμφίβολα ότι οφείλεται στο παιδί, όσο και στην προοπτική επιβίωσης των τοπικών κοινωνιών στα νέα δεδομένα, οι οποίες αναμφισβήτητα θα καταδικάζονταν σε μαρασμό και όχι μόνο χωρίς τη λειτουργία των ολογάριθμων, αλλ’ όχι πολυπληθών σχολικών μονάδων του νεοσύστατου ορεινού Δήμου.
Σύμφωνα με έγκυρες δημοσιογραφικές πηγές ο νέος Δήμαρχος Αγράφων δέχθηκε πρόσφατα σε σύντομη επίσκεψη στο Κερασοχώρι, το νέο Δ/ντή Α/θμιας Εκπ/σης Ευρυτανίας, ενώ τις αμέσως επόμενες ημέρες προγραμματίζεται συνάντηση του Δημάρχου με το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ, με το προεδρείο της οποίας έχει ήδη προηγηθεί σε γόνιμο κλίμα και από τις δύο πλευρές, αναλυτική τηλεφωνική επικοινωνία για τα εκπ/κά ζητήματα του Δήμου. (Υπενθυμίζεται ότι ο εν λόγω πανευρυτανικός Σύλλογος των εκπ/κών Μ.Ε. αποτελεί μέλος της αντίστοιχης πανελλήνιας ομοσπονδίας, της ΟΛΜΕ). Ασφαλείς δημοσιογραφικές πληροφορίες αναφέρουν εξαλλου ότι σε εξίσου θετικό κλίμα, τις τελευταίες ημέρες, ο νέος Δήμαρχος δέχθηκε επισκέψεις αντιπροσωπειών τοπικών Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων που πήραν την πρωτοβουλία σε έκφραση ζωντανού ενδιαφέροντος για τα Σχολεία της περιοχής. Όπως μάλιστα δήλωσαν οι ίδιοι, διαπίστωσαν ειλικρινές ενδιαφέρον εκ μέρους του Δημάρχου για τις σχολικές κοινότητες και τη συνέχιση της απρόσκοπτης λειτουργίας τους η οποία αδιαφιλονίκητα αποτελεί εγγύηση για το μέλλον της Ευρυτανικής επαρχίας ιδιαιτέρως δε στην παρούσα κρίσιμη εθνική όσο και διεθνή συγκυρία.
Αναμενόμενη τη δεδομένη στιγμή εκ μέρους της ενισχυμένης Καλλικρατικής πλέον τοπικής Αυτοδιοίκησης είναι η εργώδης, επίπονη και μεθοδική εκστρατεία ανάδειξης της μοναδικότητας του νέου διευρυμένου και ΟΡΕΙΝΟΥ Δήμου ΑΓΡΑΦΩΝ, ώστε στα πλαίσια των πολλαπλών του ιδιατεροτήτων, για μια ακόμη φορά, να αντιμετωπισθεί με την επιβεβλημένη για την επιβίωση και αντάξια ιστορική του συνέχεια ε υ αι σ θ η σ ί α , γεγονός που για το αόρατο κοινωνικό στημόνι της τοπικής εκπ/σης – κατεξοχήν πρωταγωνιστή στο καθημερινό ευρυτανικό παρόν και στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής του, όσο και στα ιστορικά δρώμενα του πολύπαθου τόπου - σημαίνει απόλυτη ανάγκη εξαιρετικής μεταχείρισης των σχολείων του Δήμου και ενεργοποίηση των ειδικών ρυθμίσεων που προβλέπει το Υπουργείο Παιδείας για προβληματικές, απομακρυσμένες από αστικά κέντρα και δυσπρόσιτες περιοχές!