Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

Κώστας Κοντογεώργος: “Είμαι υπό σκέψη και δεν το αποκλείω, να είμαι υποψήφιος”


"Είμαι υπό σκέψη και δεν το αποκλείω", δήλωσε ο Κώστας Κοντογέωργος, μετά την κοπή της πίτας της Νέας Δημοκρατίας που έγινε την περασμένη Κυριακή στο Καρπενήσι. Ο πρώην Νομάρχης, ακόμη τόνισε ότι είναι ενεργός πολίτης αλλά ταυτόχρονα ασκεί τα καθήκοντά του και σαν περιφερειακός σύμβουλος και ποτέ μα ποτέ δεν έπαψε να ενδιαφέρεται για τα προβλήματα της Ευρυτανίας.
Οι δηλώσεις έχουν ως εξής:


Ακούσαμε τον λόγο σας και ακούσαμε κάποιους να σας υποστηρίζουν. Τι έχετε να πείτε;
Υπάρχει ένας ρεαλισμός αναγνώρισης των προβλημάτων του τόπου και η εμπειρία όλα αυτά τα χρόνια μου έχουν δώσει την δυνατότητα να εκφράζομαι με ακρίβεια σε ορισμένα θέματα τα οποία θέματα τα έχω συζητήσει με του συμπολίτες μου πάρα πολλές φορές.

Όσον αφορά το μέλλον τι γίνετε;Το μέλλον καταδεικνύει ότι για μια ακόμη φορά η Νέα Δημοκρατία στην Ευρυτανία θα κληθεί να αναλάβει πάλι της ευθύνες της, για την διοίκηση του τόπου γιατί από ότι φαίνεται είναι όλα σε ένα τέλμα και αυτό το διαπιστώνει κάθε πολίτης σε κάθε γωνιά της Ευρυτανίας.
Πώς είδατε την τοποθέτηση του κυρίου Αγιάσογλου;Την είδα πολύ ρεαλιστική και προσαρμοσμένη πάνω στα νέα δεδομένα που πλέον επεξεργάζεται η Νέα Δημοκρατία για το κυβερνητικό της πρόγραμμα και βεβαίως πολύ ενθαρρυντική για τον τόπο δεδομένου ότι η Νέα Δημοκρατία πάντα στα θέματα της περιφερειακής ανάπτυξης ήταν πάντα ακριβείς και είχε προτάσεις οι οποίες να εξυπηρετούν το αύριο του τόπου και τον πολιτών.
Εσείς βλέπετε πρόωρες εκλογές;Την τελευταία εβδομάδα έχουν εντείνει λίγο τις ανησυχίες όλων μια γρήγορη προσφυγή στις κάλπες. Αν αναλογιστεί κανένας με αυτά που ακούστηκαν αυτές τις μέρες δηλαδή αυτή την τεχνητή πόλωση μεταξύ Τρόϊκας και υπουργών του ΠΑΣΟΚ που ήταν μέχρι προχθές πειθήνια όργανα, πάει να πει ότι πάνε να διαμορφώσουν μια πλατφόρμα για εκλογές. Αυτό κρίνω προσωπικά.
Σκέφτεστε να κατέλθετε ως υποψήφιος με την ΝΔ για την Ευρυτανία;“Είμαι υπό σκέψη και δεν το αποκλείω. Το έχω ξαναπεί και στο παρελθόν ότι είμαι ενεργός πολίτης αλλά ταυτόχρονα ασκώ τα καθήκοντά μου και σαν περιφερειακός σύμβουλος και ποτέ μα ποτέ δεν έπαψε να με ενδιαφέρουν τα προβλήματα της Ευρυτανίας, τα κοινά θέματα της Ευρυτανίας που μας απασχολούν όλους”.