Δευτέρα 21 Απριλίου 2014

Η Μαρία Πάζιου για την αντικατάστασή της από το ΔΣ του Νοσοκομείου

ΜΑΡΙΑ ΠΑΖΙΟΥ
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΟΥ

Δεν ισχυρίζομαι ότι είμαι αναντικατάστατη στο Διοικητικό Συμβούλιο του Γενικού Νοσοκομείου Καρπενησίου, απλά η πολυετής εμπειρία μου σε συλλογικά όργανα διοίκησης των ΟΤΑ,
σε διοικητικά συμβούλια νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου δημοσίου ενδιαφέροντος, αλλά και η μέχρι σήμερα διαδρομή μου στα κοινά, θα μπορούσε να συμβάλει στην χρηστή και ορθολογική διαχείριση.
Στις 10-2-2014 ορίστηκε μέλος του Δ.Σ. του Γενικού Νοσοκομείου Καρπενησίου από τον Υπουργό Υγείας κ. Άδωνι Γεωργιάδη και στις 27-3-2014, δηλαδή μετά από ενάμισι μήνα αντικαταστάθηκα ως ακατάλληλη από τον ίδιο Υπουργό. Κατά την βραχύχρονη αυτή εμπειρία μου στην διοίκηση του Νοσοκομείου, κλήθηκα την Δευτέρα 10-03-2014 και την Τρίτη 01/04/2014  σε αντίστοιχες συνεδριάσεις του Διοικητικού Συμβουλίου που όπως αποδείχτηκε ήταν και η αιτία της βίαιης απομάκρυνσής μου από το συμβούλιο αφού δεν συμμετείχα σε άλλη διοικητική πράξη.
Συγκεκριμένα κατά τις συνεδριάσεις αυτές, δεν εξέφρασα κάποια αιχμηρή άποψη αλλά θεωρώ και μόνο η διάχυση της γνώσης των θεμάτων που απασχολούν το Νοσοκομείο σε άτομα πέραν του στενού περιβάλλοντος της κομματικής διοίκησης, αποτέλεσε και το μοναδικό μου αδίκημα. Υπάρχουν στεγανά λοιπόν στο Νοσοκομείο Καρπενησίου για τα οποία δεν θα πρέπει να λαμβάνουν γνώση όλα τα μέλη της διοίκησης, πόσο μάλλον να μην λαμβάνουν γνώση οι φορολογούμενοι πολίτες από το υστέρημα των οποίων λειτουργεί κάθε Δημόσια Μονάδα Υγείας στη χώρα μας;
Δεν μπορώ να αντιληφθώ κάτι διαφορετικό αλλά είμαι σίγουρη και έχει την υποχρέωση, την απάντηση να δώσει η σημερινή διοικήτρια του Νοσοκομείου. Εύχομαι στον αντικαταστάτη μου καλή επιτυχία στο έργο του και να μην ξεχνάει ότι η επιτυχία ενός Δημόσιου Νοσοκομείου είναι απόλυτα συνυφασμένη με την κάλυψη των αναγκών των πολιτών για υγεία σε συνάρτηση με την χρηστή και ορθολογική διαχείριση κάτι που αποτελεί ζητούμενο στην σημερινή πραγματικότητα αν λάβουμε υπόψη τις καταγγελίες και τα πορίσματα των ελεγκτικών αρχών στη χώρα μας ιδιαίτερα το τελευταίο χρονικό διάστημα.