Σάββατο 10 Μαΐου 2014

ΕΞΩ ΑΠ΄ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΜΕΡΟΣ Β΄

*Ας μπούμε τώρα και στην ουσία της υπόθεσης. Εγώ δεν είμαι νομικός και ούτε ήθελα ποτέ να γίνω γιατί οι σπουδές αυτές με ζάλιζαν.
Όμως ρώτησα κι εγώ συγκεκριμένους και μάλιστα ειδικούς και έγκριτους για το θέμα Νομικούς και μου είπαν ότι δεν μπορεί να γιατρευτεί, να «θεραπευτεί» η απόφαση του Πρωτοδικείου Ευρυτανίας, καθότι δεν υπάρχει παραδρομή όταν δεν συμπληρώνεις 93 βασικά έντυπα με το απαραίτητο κείμενο, για νέα τόσο σοβαρό ζήτημα. Μάλιστα για το θέμα ρωτήθηκε και ο συντάξας το Νομοθέτημα του ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ, ο οποίος ήταν σαφής ότι η απόφαση δεν αλλάζει, αλλά ότι μπορούν να γίνουν άλλες κινήσεις μόνο μετά τις εκλογές.

*Όμως θα μου πείτε, αφού δεν προβλέπονταν θεραπεία, πως έγινε ένσταση κλπ. Και εγώ το ρώτησα αυτό και μου απάντησαν πως εδώ έγινε αίτηση για μερική ανάκληση και διόρθωση, από την πλευρά του Δημητρόπουλου. Τώρα τι διαφορά υπάρχει νομικώς από την θεραπεία με την διόρθωση, δεν ξέρω. Κοντός ψαλμός αλληλούια. Σήμερα ή το αργότρο αύριο όλα θα ξεκαθαρίσουν.

*Κλείνοντας να πω πως εγώ θέλω στις μάχες και τις δυο πλευρές γιατί έτσι η νίκη γι΄ αυτόν που θα την πετύχει αποκτά περισσότερη σημασία, έτσι δεν είναι;

*Κάτι πολύ σημαντικό για τους ετεροδημότες μας. Έκπτωση 25% στην τιμή των εισιτηρίων θα έχουν για τη μετακίνησή τους με τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ οι ετεροδημότες και οι δικαστικοί αντιπρόσωποι για τις εκλογές του Μαΐου. Σύμφωνα με την υπουργική απόφαση του υφυπουργού Μεταφορών, Μιχάλη Παπαδόπουλου, η έκπτωση πρέπει να υπολογιστεί «και επί του μειωμένου εισιτηρίου που τυχόν δικαιούνται οι μετακινούμενοι, ή της έκδοσης εισιτηρίου με επιστροφή, στις περιπτώσεις που ήδη εφαρμοζόταν έκπτωση». Το μοναδικό έγγραφο που καλούνται να προσκομίσουν οι εκλογείς είναι η επίδειξη της αστυνομικής τους ταυτότητας.

* Στις προσπάθειες που πρέπει να καταβληθούν ώστε να ενισχυθεί ο θεσμός της οικογένειας, αναφέρθηκαν επιφανείς Έλληνες και Ρώσοι πολίτες κατά την διάρκεια συζήτησης στρογγυλής τράπεζας που πραγματοποιήθηκε την περασμένη εβδομάδα στην Αθήνα με θέμα «Οι χριστιανικές οικογενειακές αξίες στην εποχή μας». Η συζήτηση που συνδιοργάνωσαν ο πρέσβης της Ρωσίας στην Ελλάδα κ. Vladimir Chkhikvishvili και ο γενικός διευθυντής του ιδρύματος «Απόστολος Ανδρέας ο Πρωτόκλητος» στην Ελλάδα κ. Σεργκέι Γκολοβίν κινήθηκε γύρω από τον άξονα της ανάδειξης τρόπων που θα βοηθήσουν στο να επιστρέψουν οι παραδοσιακές χριστιανικές αξίες στην οικογένεια. Μπράβο στους συνδιοργανωτές. Προσέξτε όμως μια σημαντική λεπτομέρεια. Στην συζήτηση δεν παραβρέθηκε εκπρόσωπος της Ελληνικής πολιτείας ούτε φυσικά και της Ελλαδικής Εκκλησίας. ΚΡΙΜΑ.