Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΑΠΕΡΑΝΤΙΩΝ - ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΑΓΡΑΦΩΝ


Την παρακάτω απάντηση στην πρόταση του Δημοσθένη Τσιαμάκη που δημοσίευσε ο ΕΥΡΥΤΑΝΙΚΟΣ ΠΑΛΜΟΣ, δίνει ο Δήμαρχος Απεραντίων και υποψήφιος Δήμαρχος Αγράφων Δημήτρης Τάτσης

«Σχετικά με την πρότασή του να παραιτηθώ από υποψήφιος δήμαρχος, απαντώ τα εξής: Έχω θέσει υποψηφιότητα στο δήμο Αγράφων και εξακολουθώ να την υποστηρίζω. Η απόφασή μου αυτή στηρίζεται τόσο στην αγάπη και την εκτίμηση του κόσμου απέναντι μου, όσο και στην άκρατη θέλησή μου να τους υπηρετήσω. Οι πολίτες του δήμου είναι αυτοί που θα αποφασίσουν αν θα με επιλέξουν για τη θέση του δημάρχου στις 7 Νοεμβρίου. Επομένως κάθε υπόδειξη περί παραιτήσεώς μου είναι περιττή. Σε ότι αφορά τον κ. Δ. Τσιαμάκη ύστερα από την ειλικρινή του ομολογία να καταθέσει τα όπλα, έχει κάθε δικαίωμα να το πράξει και να ακολουθήσει ως πεζοπόρος στρατιώτης ή και μη».


19/09/2010
ΓΡΑΝΙΤΣΑ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΤΑΤΣΗΣ
ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΠΕΡΑΝΤΙΩΝ &
ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΗΜΟΥ ΑΓΡΑΦΩΝ