*Στις Βρυξέλλες βρίσκονται από την περασμένη Δευτέρα οι Δήμαρχοι Καρπενησίου και Αγράφων, προκειμένου να συμμετάσχουν στην Ενημερωτική Συνάντηση των Αιρετών των Ελληνικών Ορεινών Δήμων
με θέμα "Οι ελληνικοί ορεινοί δήμοι στο κατώφλι της νέας προγραμματικής περιόδου 2014 - 2020". Στην σπουδαία αυτή σύσκεψη κορυφής που συνδιοργανώνεται από το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Δήμων και Περιφερειών (CEMR) και την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (ΕΕΤΑΑ), τόσο ο Κώστας Μπακογιάννης, όσο και η Βάσω Φεγγούλη θα έχουν την ευκαιρία να προβάλουν τους 2 Δήμους της Ευρυτανίας, αλλά και να διεκδικήσουν ότι καλύτερο από το νέο ΕΣΠΑ. Απ΄ ότι γνωρίζω για την όλη υπόθεση έχουν εκπονηθεί σχετικές μελέτες και ελπίδα όλων μας, να επιστρέψουν στην πατρίδα με καλά μαντάτα για τον τόπο μας και ειδικά για τον Δήμο Αγράφων, που δεν πήγε ποτέ παρακάτω από τον Λεωνίδα…
*Ότι περιγελούν και περιφρονούν τον Δήμο Αγράφων που βρίσκετε σε τέλμα, είπε ο Θύμιος Μιχόπουλος στο τελευταίο Δημοτικό Συμβούλιο, πριν αποχωρήσει με την ομάδα του από την συνεδρίαση. Επίσης ανέφερε ότι η Δημοτική αρχή κωλυσιεργεί με αποτέλεσμα να μην πληρώνονται οι εργολήπτες και ότι το χρέος του Δήμου παραμένει ως είχε. Δεν θα διαφωνήσω με τον κ. Μιχόπουλο για την κατάσταση που επικρατούσε, ωστόσο όμως θα ήθελα να του πω, πως τελευταία η εικόνα του Δήμου άλλαξε προς το καλύτερο, γιατί το Δημοτικό Συμβούλιο λειτουργεί διαφορετικά, μετά από 3 χρόνια ξεκίνησαν πληρωμές, οι υπάλληλοι ελέγχονται στο μέτρο του δυνατού και το κυριότερο, ο Δήμος προβλήθηκε θετικά και για πρώτη φορά ακούστηκαν γι΄ αυτόν θετικά σχόλια.
*Τώρα όσον αφορά εκείνους που δεν θέλουν να προσφέρουν στο Δήμο ή κάνουν ότι περνάει από το χέρι τους για να μην περπατήσει τίποτε και αυτό το διάστημα στα Άγραφα, θέλω να τους ενημερώσω ότι θα πρέπει να ανησυχούν καθότι τα όποια «λάθη» από δω και πέρα δεν θα συγχωρούνται.
*Κάπου διάβασα ότι ο Θανάσης Γιαννόπουλος έχει δηλώσει την επιθυμία του να κατέβει στις περιφερειακές εκλογές και φέρεται μάλιστα ότι βρίσκεται μαζί με τον Δήμαρχο Καρπενησίου Κώστα Μπακογιάννη, στις πρώτες επιλογές της ΝΔ. Λέτε να…
*Σε όλες αυτές τις προεκλογικές συζητήσεις, όμως δεν υπάρχει πουθενά το όνομα του νυν αρχηγού της περιφερειακής αυτοδιοικητικής παράταξης της Νέας Δημοκρατίας, δηλαδή του Θανάση Χειμάρα. Τι θα κάνει ο επικεφαλής της παράταξης; Ποιά θα είναι η στάση του; Θα συμμετέχει ή όχι στις εκλογές; Όλα αυτά θα τα μάθουμε την ερχόμενη Παρασκευή 15 Νοεμβρίου, όπου ο Θανάσης Χειμάρας, σε κοινή συνέντευξη τύπου, πριν από την διπλή συνεδρίαση του περιφερειακού συμβουλίου, θα ανακοινώσει τις προθέσεις του και τις αποφάσεις του για το μέλλον...
*Τριπλό χτύπημα της εφορίας στους ιδιοκτήτες οχημάτων
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με πρόταση που έχει κατατεθεί στο υπουργείο Μεταφορών προτείνεται η επιβολή προστίμου ύψους 400 ευρώ, όσο είναι και αυτό της τροχαίας, που θα αποσταλεί σε κάθε ιδιοκτήτη οχήματος που δεν το έχει περάσει από τεχνικό έλεγχο (ΚΤΕΟ). Ωστόσο, αν ο ιδιοκτήτης σπεύσει εντός 10 ημερών για την τακτοποίηση θα καταβάλλει το 1/8 του προστίμου, δηλαδή 50 ευρώ. Σύμφωνα με πληροφορίες ξεκινά άμεσα η ηλεκτρονική διασταύρωση, ενώ υπολογίζεται ότι 2,5 εκατ. οχήματα και 750.000 μοτοσικλέτες δεν έχουν περάσει από ΚΤΕΟ.
με θέμα "Οι ελληνικοί ορεινοί δήμοι στο κατώφλι της νέας προγραμματικής περιόδου 2014 - 2020". Στην σπουδαία αυτή σύσκεψη κορυφής που συνδιοργανώνεται από το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Δήμων και Περιφερειών (CEMR) και την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (ΕΕΤΑΑ), τόσο ο Κώστας Μπακογιάννης, όσο και η Βάσω Φεγγούλη θα έχουν την ευκαιρία να προβάλουν τους 2 Δήμους της Ευρυτανίας, αλλά και να διεκδικήσουν ότι καλύτερο από το νέο ΕΣΠΑ. Απ΄ ότι γνωρίζω για την όλη υπόθεση έχουν εκπονηθεί σχετικές μελέτες και ελπίδα όλων μας, να επιστρέψουν στην πατρίδα με καλά μαντάτα για τον τόπο μας και ειδικά για τον Δήμο Αγράφων, που δεν πήγε ποτέ παρακάτω από τον Λεωνίδα…
*Ότι περιγελούν και περιφρονούν τον Δήμο Αγράφων που βρίσκετε σε τέλμα, είπε ο Θύμιος Μιχόπουλος στο τελευταίο Δημοτικό Συμβούλιο, πριν αποχωρήσει με την ομάδα του από την συνεδρίαση. Επίσης ανέφερε ότι η Δημοτική αρχή κωλυσιεργεί με αποτέλεσμα να μην πληρώνονται οι εργολήπτες και ότι το χρέος του Δήμου παραμένει ως είχε. Δεν θα διαφωνήσω με τον κ. Μιχόπουλο για την κατάσταση που επικρατούσε, ωστόσο όμως θα ήθελα να του πω, πως τελευταία η εικόνα του Δήμου άλλαξε προς το καλύτερο, γιατί το Δημοτικό Συμβούλιο λειτουργεί διαφορετικά, μετά από 3 χρόνια ξεκίνησαν πληρωμές, οι υπάλληλοι ελέγχονται στο μέτρο του δυνατού και το κυριότερο, ο Δήμος προβλήθηκε θετικά και για πρώτη φορά ακούστηκαν γι΄ αυτόν θετικά σχόλια.
*Τώρα όσον αφορά εκείνους που δεν θέλουν να προσφέρουν στο Δήμο ή κάνουν ότι περνάει από το χέρι τους για να μην περπατήσει τίποτε και αυτό το διάστημα στα Άγραφα, θέλω να τους ενημερώσω ότι θα πρέπει να ανησυχούν καθότι τα όποια «λάθη» από δω και πέρα δεν θα συγχωρούνται.
*Κάπου διάβασα ότι ο Θανάσης Γιαννόπουλος έχει δηλώσει την επιθυμία του να κατέβει στις περιφερειακές εκλογές και φέρεται μάλιστα ότι βρίσκεται μαζί με τον Δήμαρχο Καρπενησίου Κώστα Μπακογιάννη, στις πρώτες επιλογές της ΝΔ. Λέτε να…
*Σε όλες αυτές τις προεκλογικές συζητήσεις, όμως δεν υπάρχει πουθενά το όνομα του νυν αρχηγού της περιφερειακής αυτοδιοικητικής παράταξης της Νέας Δημοκρατίας, δηλαδή του Θανάση Χειμάρα. Τι θα κάνει ο επικεφαλής της παράταξης; Ποιά θα είναι η στάση του; Θα συμμετέχει ή όχι στις εκλογές; Όλα αυτά θα τα μάθουμε την ερχόμενη Παρασκευή 15 Νοεμβρίου, όπου ο Θανάσης Χειμάρας, σε κοινή συνέντευξη τύπου, πριν από την διπλή συνεδρίαση του περιφερειακού συμβουλίου, θα ανακοινώσει τις προθέσεις του και τις αποφάσεις του για το μέλλον...
*Τριπλό χτύπημα της εφορίας στους ιδιοκτήτες οχημάτων
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με πρόταση που έχει κατατεθεί στο υπουργείο Μεταφορών προτείνεται η επιβολή προστίμου ύψους 400 ευρώ, όσο είναι και αυτό της τροχαίας, που θα αποσταλεί σε κάθε ιδιοκτήτη οχήματος που δεν το έχει περάσει από τεχνικό έλεγχο (ΚΤΕΟ). Ωστόσο, αν ο ιδιοκτήτης σπεύσει εντός 10 ημερών για την τακτοποίηση θα καταβάλλει το 1/8 του προστίμου, δηλαδή 50 ευρώ. Σύμφωνα με πληροφορίες ξεκινά άμεσα η ηλεκτρονική διασταύρωση, ενώ υπολογίζεται ότι 2,5 εκατ. οχήματα και 750.000 μοτοσικλέτες δεν έχουν περάσει από ΚΤΕΟ.