Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2014

Η Γιώτα Τριγώνη Τομεάρχης της Ν. Δ. στην Ευρυτανία

Η οδοντίατρος Γιώτα Τριγώνη μετά τις εσωκομματικές εκλογές της Νέας Δημοκρατίας ορίστηκε ως τομεάρχης στο νομό Ευρυτανίας. Λίγο μετά την γνωστοποίηση της απόφασης η νέα τομεάρχης Ευρυτανίας προχώρησε σε σχετικές δηλώσεις.
Οι δηλώσεις της κυρίας Τριγώνη έχουν ως εξής:

«Καθημερινά η κοινωνία αντιμετωπίζει πρωτόγνωρα προβλήματα που σε άλλες εποχές δεν θα μπορούσαμε να φανταστούμε. Την ευθύνη για την αντιμετώπιση των προβλημάτων αυτών έχει αναλάβει κατά κύριο λόγω η παράταξη της Νέας Δημοκρατίας που δίνει καθημερινά την μάχη για την διάσωση της πατρίδας μας. Αποδεχόμενη την πρόταση που μου έγινε για την συμμετοχή μου στη λειτουργία του κόμματος ως τομεάρχης Ευρυτανίας ευελπιστώ να φανώ αντάξια της εμπιστοσύνης που μου δόθηκε από την ηγεσία του κόμματος και να συστρατευτώ και εγώ με την σειρά μου στον καθημερινό αγώνα που δίνουν όλα τα στελέχη του κόμματος για το καλό του τόπου.»Η αγωνία όλων μας είναι στην κορύφωση της συμμετέχοντας σε μια προσπάθεια που έχει σύμμαχο την κοινωνία και μοναδικό στόχο την βελτίωση των συνθηκών που διαμορφώθηκαν κατά την περίοδο της κρίσης».
Οι  Τομεάρχες της Ν.Δ. ανά Νομό στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας είναι οι εξής: :
1)   ΝΟΜΟΙ: ΒΟΙΩΤΙΑΣ - ΦΩΚΙΔΑΣ      
ΤΟΜΕΑΡΧΗΣ: ΚΑΓΙΑΡΑΣ  ΕΥΘΥΜΙΟΣ (Ελευθ. Επαγγελματίας).      
2)   NOMOΙ: ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ - ΕΥΒΟΙΑΣ                                
ΤΟΜΕΑΡΧΗΣ:  ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ  ΝΙΚΟΛΑΟΣ (Δημοτικός Υπάλληλος).                          
3)  ΝΟΜΟΣ: ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ
ΤΟΜΕΑΡΧΗΣ: TΡΙΓΩΝΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ (Οδοντίατρος).