Ανίκανη, ανεπαρκής, αδύναμη, ανύπαρκτη, που συμπεριφέρεται με Καθεστωτική νοοτροπία και συμπεριφορά, με δόλο και σκοπιμότητες, χαρακτηρίζει την Δημοτική αρχή του Δήμου Αγράφων, ο αρχηγός της αντιπολίτευσης, σε πολυσέλιδη ανοιχτή επιστολή του. Ο κ. Μπαμπαλής σκληρός όσο ποτέ άλλοτε κάνει ιδιαίτερη μνεία στις ενστάσεις που έχουν υποβληθεί για πολύ σημαντικά θέματα του Δήμου, κάνει λόγο για ανεξέλεγκτη χρήση των δημοτικών αυτοκινήτων από αντιδημάρχους – υπαλλήλους και ειδικούς συνεργάτες, εντός και εκτός Δήμου – Νομού ,
ακόμα και Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας χωρίς να τηρούνται βασικές προϋποθέσεις και οι Νόμοι όπως προβλέπεται από το Δημοτικό Κώδιικα, αλλά και για την μη εφαρμογή του Προϋπολογισμού και του Τεχνικού Προγράμματος.
Επίσης, ο αρχηγός της αντιπολίτευσης, καταγγέλλει ότι παραποιούνται πρακτικά και αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου ενώ ζητά κατεπειγόντως την διενέργεια διαχειριστικού – λογιστικού ελέγχου, καλώντας την Πολιτεία για πολλοστή φορά να προβεί με τους ελεγκτικούς μηχανισμούς της στον έλεγχο τόσο των πέντε πρώην Καποδιστριακών Δήμων όσο και του νέου Καλλικρατικού Δήμου Αγράφων.
Κλείνοντας αναφέρει ότι τόσο αυτός όσο και οι Συνεργάτες του, «έχουν δρομολογήσει μια σειρά από ενέργειες που θα ανακοινωθούν σύντομα και θα βάλουν και τα πράγματα και τον καθένα στη θέση του».
Αυτά και άλλα πολύ σημαντικά που θα συζητηθούν ιδιαίτερα στην ανοικτή επιστολή του κ. Μπαμπαλή που ακολουθεί.
Ως αρχηγός
της αντιπολίτευσης για την πληρέστερη ενημέρωση
των Δημοτών του Δήμου Αγράφων ,
θα αναφερθώ στα πεπραγμένα του Δήμου μας μέσα από τις παρακάτω θεματικές ενότητες
1)ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ
Την 11/07/2012 υποβάλαμε ένσταση κατά της απόφασης 68/2012 του δημ. Συμβουλίου Αγράφων με τίτλο «Αναμόρφωση Προϋπολογισμού» και άλλη ένσταση κατά της απόφασης 69/2012 με τίτλο «Αποδοχή και κατανομή χρηματοδοτήσεων» . Η κατανομή αφορούσε χρηματικό ποσό 1.380.000 ευρώ , και γινόταν με τέτοιο τρόπο ώστε να εξυπηρετεί τις απευθείας αναθέσεις με τμηματοποίηση και κατακερματισμό των ποσών στο μεγαλύτερο μέρος τους, και όχι ενοποιήσεις και δημοπρασίες όπως προβλέπεται από το δημοτικό κώδικα κάτι το οποίο θα βοηθούσε και το Δήμο ώστε να κερδίσει κάποια έκπτωση.
Οι ενστάσεις αυτές έγιναν αποδεκτές από την αποκεντρωμένη Διοίκηση Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας οι οποίες και οι δύο ακυρώθηκαν, όπως άλλωστε τους είχα προειδοποιήσει κατά τη συνεδρίαση του δημ. Συμβουλίου όπου συζητήθηκαν τα θέματα. Εκκρεμεί νέα ένσταση κατά της 81/2012 απόφαση του δημ . Συμβουλίου Αγράφων με θέμα : « Οικονομική Ενίσχυση Πολιτιστικών και Αθλητικών Συλλόγων για οργάνωση πολιτιστικών εκδηλώσεων». Η ένσταση υποβλήθηκε την Τρίτη 3/08/2012 και στην συνεδρίαση δεν δόθηκαν εξηγήσεις και απαντήσεις σε ποιους συγκεκριμένους Συλλόγους , ποιες συγκεκριμένες εκδηλώσεις και με ποιο συγκεκριμένο ποσό θα χρηματοδοτηθεί η κάθε εκδήλωση. Πιθανόν ήθελαν να χρηματοδοτήσουν κατ΄ εξαίρεση τους ημετέρους.
2)ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ – ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ
Γίνεται ανεξέλεγκτη χρήση των δημοτικών αυτοκινήτων από αντιδημάρχους – υπαλλήλους και ειδικούς συνεργάτες, εντός και εκτός Δήμου – Νομού , ακόμα και Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας χωρίς να τηρούνται βασικές προϋποθέσεις και οι Νόμοι όπως προβλέπεται από το Δημοτικό Κώδιικα. Ανάλογη χρήση γίνεται και στα Δημοτικά Μηχανήματα χωρίς έλεγχο στα καύσιμα , τους χειριστές, τα μέτρα ασφαλείας που προβλέπονται αλλά και με προσωπικές εξυπηρετήσεις και ρουσφέτια κατά το δοκούν .
Φτάσαμε στο σημείο να επικαλούνται ότι δεν έχουν πετρέλαιο για την εκτέλεση της Δημοτικής Συγκοινωνίας από Άγραφα μέχρι Καρπενήσι με το Δημοτικό Λεωφορείο , αλλά από την άλλη έχουν πετρέλαιο για να σκάβουν αυλές οικόπεδα και βόθρους σε ιδιοκτησίες…
3)ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ Ο ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ
Ενώ ψηφίζεται ο προϋπολογισμός στην αρχή κάθε έτους, και αναγράφονται όλες οι δαπάνες σε αυτόν , δεν τηρείται και δεν εφαρμόζεται σχεδόν τίποτα από αυτά και προκύπτουν συνεχώς αναμορφώσεις και τροποποιήσεις που οδηγούν σε αδιαφανείς διαδικασίες αναθέσεων εις βάρος του δημοτικού συμφέροντος.
Επίσης , δεν αποδίδεται στις τοπικές κοινότητες σε κάθε μία ξεχωριστά το ποσό που της αναλογεί και που τη δικαιούται με βάση τον Καλλικράτη και τον δημοτικό Κώδικα ώστε να μπορούν να λειτουργήσουν και να αντιμετωπίσουν καθημερινές ανάγκες και προβλήματα που προκύπτουν σε κάθε χωριό και οικισμό της κάθε κοινότητας για τις οποίες οι Δημότες ψήφισαν και εξέλεξαν έναν πρόεδρο και ένα τοπικό συμβούλιο , τους οποίους η Δημοτική Αρχή αγνοεί και εκμηδενίζει.
Αντιθέτως απευθύνονται προσωπικά ο Δήμαρχος και οι Αντιδήμαρχοι στους δημότες με τη χαρακτηριστική φράση « Εγώ είμαι εδώ , ό,τι θέλεις» σα να βρισκόμαστε στο 1821 και σα να κουμαντάρουν τα προσωπικά τους τσιφλίκια .
4)ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΤΟ ΕΤΗΣΙΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Το τεχνικό πρόγραμμα όπως και ο προϋπολογισμός ψηφίζονται στην αρχή κάθε έτους, από το δημ. Συμβούλιο , λαμβάνοντας υπ΄όψην τις προτάσεις των τοπικών συμβουλίων που με τη σειρά τους αξιολογούν τις προτάσεις των δημοτών μέσα από γενικές λαϊκές συνελεύσεις σε κάθε κοινότητα ξεχωριστά (έτσι τουλάχιστον επιβάλλεται και προβλέπεται από τον δημ . Κώδικα). Η δημοτική αρχή ούτε αυτό εφαρμόζει , αντιθέτως εγγράφει στο τεχνικό πρόγραμμα άπειρα έργα κάθε χρόνο με αποτέλεσμα στο τέλος τους έτους να μην πραγματοποιείται από αυτά ούτε το 10 % , και να περιμένουν τα τοπικά συμβούλια των 32 κοινοτήτων μας ξανά από την αρχή την καινούρια χρονιά.
5)ΑΠΟΓΡΑΦΗ ΠΛΥΘΗΣΜΟΥ
Τον Μάιο του 2011 πραγματοποιήθηκε η απογραφή πληθυσμού σε όλη την Ελλάδα και είχαμε σαν Δήμος Αγράφων το
τραγικό αποτέλεσμα των 6.780 απογραφέντων σύμφωνα με τη στατιστική αρχή .
Ένω ο Δήμος είχε πληθυσμό 13.604 σύμφωνα με την απογραφή του 2001 που είχε γίνει στους 5 πρώην Καποδιστριακούς Δήμους που αποτελούν το νέο Καλλικρατικό Δήμο Αγράφων , φτάσαμε τώρα στο μισό πληθυσμό που σημαίνει : πληθυσμιακή συρρίκνωση του Δήμου και θα έχει τεράστιες επιπτώσεις στη λειτουργία και τη βιωσιμότητά του, διότι θα έχουμε μειωμένες χρηματοδοτήσεις από την πολιτεία εφόσον συνεχίσει το πληθυσμιακό κριτήριο να αποτελεί το βασικό κρητήριο χρηματοδότησης των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης , κάτι που θα φανεί λίαν συντόμως και θα το ‘’νιώσει το πετσί ‘’ του κάθε δημότη μας.. Να σημειωθεί ότι σε αυτή την απογραφή υπήρχε χρονικό περιθώριο ενός ολόκληρου μήνα για την όσο το δυνατόν καλύτερη οργάνωση ώστε να μπορέσουν να γραφτούν πολλοί περισσότεροι, σε αντίθεση με
ΑΠΟ ΣΕΛΙΔΑ 17
τις παλιότερες απογραφές που γίνονταν μέσα σε μία ημέρα. Ήταν πολύ εύκολο όχι μόνο να διατηρηθεί ο πληθυσμός του 2001 αλλά και να αυξηθεί σημαντικά .
6)ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΜΕΛΕΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΣΤΟ ΕΣΠΑ
Με εξαίρεση κάποιες μελέτες που προϋπήρχαν από τους Καποδιστριακούς Δήμους : Βίνιανης , Φραγκίστας και Απεραντίων , που υποβλήθηκαν στο ΕΣΠΑ και στα μέτρα που προκυρήχθηκαν από την περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας , η δημοτική Αρχή επέδειξε πλήρη αδυναμία – ανυπαρξία – ανικανότητα να συντάξει μελέτες και να τις υποβάλλει για χρηματοδότηση. Σε αυτά τα 2 έτη της θητείας της , μόλις τον Ιούλιο του 2012 έφερε μια νέα μελέτη για ανάπλαση της Πρασσιάς και υποβολή της στην Περιφέρεια και αυτή πρόχειρη και βιαστική κατ΄επειγόντως με αμφίβολη πληρότητα – ωριμότητα και ανταγωνιστικότητα , στοιχεία που προαπαιτούνται για την επιτυχή της έκβαση. Ένω ως αντιπολίτευση επιμέναμε από την αρχή για οργάνωση – σχεδιασμό και συντονισμό σε αυτόν τον τομέα ώστε να καταθέσουμε όσο γίνεται περισσότερες μελέτες και να διεκδικήσουμε χρηματοδοτήσεις έργων, αποδεικνύεται ότι άδικα φωνάζουμε «εις ώτα μη ακουόντων» . Φαίνεται ότι για την δημοτική αρχή ο Δήμος μας έχει λυμένα τα προβλήματα και τις ανάγκες του και δεν χρειάζεται να διεκδικήσει επιπλέον χρήματα και έργα από την μόνη πηγή χρηματοδότησης που μπορούμε να πάρουμε κάτι σε αυτή τη δύσκολη οικονομική για τη χώρα μας συγκυρία, το ΕΣΠΑ και το Δ’ ΚΠΣ, όπως κάνουν οι άλλοι Δήμοι που έχουν εντάξει δεκάδες έργα στα κοινοτικά προγράμματα που υλοποιούνται και περιμένουν να απορροφηθούν. Δηλαδή μας δίνουν χρήματα και δε θέλουμε ή δεν μπορούμε να τα πάρουμε . Πλήρης ανικανότητα σε όλο της το μεγαλείο .
7)ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΩΝ ΠΕΝΤΕ ΠΡΩΗΝ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΩΝ ΔΗΜΩΝ
Με το ξεκίνημα της θητείας του νέου Καλλικρατικού Δήμου Αγράφων συστήθηκε μία επιτροπή παραλαβής , ώστε να απογράψει κτηριακές εγκαταστάσεις – υλικοτεχνικές υποδομές – αυτοκίνητα – μηχανήματα – οικονομικές εκκρεμότητες και οφειλές των παλιών Δήμων , να φέρει τα αποτελέσματα στο νέο Δήμο και με τη σειρά της η Δημοτική Αρχή , να φέρει τα δεδομένα στο δημ. Συμβούλιο ώστε να γίνει ενημέρωση- εκτίμηση και αξιολόγηση και να αποφασίσει ως κυρίαρχο όργανο του Δήμου την περαιτέρω διαδικασία. Αυτό δεν έγινε ποτέ μέχρι σήμερα και ενώ έχει παρέλθει ένας ολόκληρος χρόνος από τότε που συγκεντρώθηκαν τα στοιχεία , και παρά τις δεσμεύσεις του Δημάρχου , των Αντιδημάρχων και του Προέδρου του δημ. Συμβουλίου αλλά και τις επαναλαμβανόμενες πιέσεις της αντιπολίτευσης και από εμένα προσωπικά σχεδόν σε κάθε συνεδρίαση του δημ. Συμβουλίου , αποφεύγουν και αρνούνται να πράξουν το αυτονόητο.
Αντιθέτως έχουν εγγραφεί όλα αυτά τα ανεξέλεγκτα χρέη στον προϋπολογισμό του Δήμου (6.500.000 ευρώ νόμιμα και 1.000.000 μαύρα σύμφωνα με δηλώσεις του Δημάρχου στον τοπικό τύπο αλλά και έργα που δεν έχουν γίνει και έχουν όμως πληρωθεί όπως ομολογεί ο Δήμαρχος και είναι καταγεγραμμένο στα πρακτικά του δημ. Συμβουλίου ). Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να συγχωνεύονται νόμιμα και παράνομα να πηγαινοέρχονται κωδικοί στον προϋπολογισμό , να βαφτίζονται αμαρτίες και να μην μπορούν οι δικαιούχοι να πληρωθούν. Υπάρχουν άνθρωποι που έχουν εργαστεί και έχουν πληρώσει χρήματα από την τσέπη τους. Αυτή είναι μια παράλογη διαδικασία που φαίνεται να έχει σαν στόχο να κρατά ομήρους της δημ. Αρχής αυτούς τους ανθρώπους και να τους οδηγεί σε αδιέξοδο και στην καταστροφή. Επιπλέον αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μην πληρώνονται οι οφειλές του Δήμου με διάφανες διαδικασίες , με χρονική προτεραιότητα και δικαιοσύνη σε όλους όσους οφείλει ο Δήμος Αγράφων και να κινδυνεύουν εξαιτίας τους με χρεοκοπία. Δηλαδή τα κριτήρια με βάση τα οποία γίνεται η επιλογή όσων θέλει η δημοτική Αρχή να πληρωθούν δεν είναι ευδιάκριτα και ξεκάθαρα έναντι όσων δεν πληρώνονται .
8)ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ
Εμείς ως ομάδα αντιπολίτευσης του Δήμου , από την αρχή της θητείας μας , ζητήσαμε επανειλημμένα και εξακολουθούμε να ζητάμε από την Δημοτική Αρχή , όλα τα παλιά χρέη και οι οφειλές που προέκυψαν από τους πέντε πρώην Καποδιστριακούς Δήμους εφόσον παραλειφθούν από το δημ. Συμβούλιο να μπουν σε διαδικασία λογιστικού – διαχειριστικού ελέγχου , ώστε να ελεγχθεί η ύπαρξη και η νομιμότητά τους, να ξεχωρίσουν τα νόμιμα από τα παράνομα για να μπορούν να πληρωθούν οι νόμιμοι δικαιούχοι και να αποδοθούν στη δικαιοσύνη οι παρανομίες ώστε να ελεγχθούν και να διαλευκανθούν και αυτές. Αυτή η διαδικασία είναι διάφανη και ξεκάθαρη απέναντι σε όλους και θα εξυπηρετήσει το Δήμο μας σε τεράστιο βαθμό καθώς θα προασπίσει το συμφέρον του Δήμου μας και θα βοηθήσει τη δημοτική Αρχή να λειτουργήσει με νόμιμο και καθαρό τρόπο απέναντι σε όλους: δικαιούχους – δημότες- υπηρεσίες- ελεγκτικούς μηχανισμούς της πολιτείας – αντιπολίτευση , ώστε να μπορέσει να προχωρήσει απρόσκοπτα στην παραγωγή δημοτικού έργου. Είναι ο μόνος τρόπος για να λειτουργήσει σύννομα ξεκάθαρα και παραγωγικά αλλά προϋποθέτει και να το θέλει η δημοτική Αρχή . Προφανώς και δεν το θέλει , διότι αν ήθελε θα το είχε πράξει μετά από τόσες και τόσες παρεμβάσεις που κάναμε για το θέμα. Τι έχουν να κρύψουν και τι φοβούνται μόνο αυτοί γνωρίζουν.
Εμείς ως αντιπολίτευση εδώ και ένα χρόνο ζητάμε και από την πολιτεία δηλαδή αποκεντρωμένη διοίκηση Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας (πρώην περιφέρεια) καθώς και από το Υπουργείο Εσωτερικών , μέσω των ενστάσεων που έχουμε κατ’ επανάληψη υποβάλλει την διενέργεια διαχειριστικού – λογιστικού ελέγχου, καλώντας την Πολιτεία μας για πολλοστή φορά να προβεί με τους ελεγκτικούς μηχανισμούς της στον έλεγχο τόσο των πέντε πρώην Καποδιστριακών Δήμων όσο και του νέου Καλλικρατικού Δήμου Αγράφων. Μέχρι σήμερα δεν έχουμε καταφέρει να τους πείσουμε και να τους συγκινήσουμε ώστε να πράξουν τα αυτονόητα, όμως θα εξαντλήσουμε κάθε περιθώριο μέχρι να πετύχουμε το στόχο μας και να ξεκαθαρίσουμε την κατάσταση στον τόπο μας όπως επιτάσσει το καθήκον μας και μέσα από τις αρμοδιότητες που απορρέουν από τη θέση που υπηρετούμε τον Δήμο μας. Δεν πρόκειται να συμβιβαστούμε με την ανευθυνότητα και την ανικανότητα της πολιτείας και των ελεγκτικών μηχανισμών της ώστε να πράξει τα δέοντα παρέχοντας με τον τρόπο αυτό συγκάλυψη των παραβάσεων και του ΄΄πλιάτσικου΄΄ που συντελείται ανεξέλεγκτα εδώ και χρόνια με αποτέλεσμα να φτάσουμε εδώ που είμαστε τόσο σαν Δήμος Αγράφων όσο και σαν Ελλάδα συνολικά. Αξίζει σε όλους μας καλύτερη τύχη και μεταχείριση .
9)ΠΑΡΑΠΟΙΗΣΗ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
Στη συνεδρίαση του δημ. Συμβουλίου Αγράφων 21/02/2012 , εισήχθησαν για συζήτηση 34 θέματα τα οποία περιλαμβάνονται στην ημερήσια διάταξη . Για τα θέματα αυτά πάρθηκαν 34 αποφάσεις δημοτικού συμβουλίου . Στα πρακτικά όμως βρέθηκαν 35 αποφάσεις , καθώς προστέθηκε παράνομα απόφαση που δήθεν ψηφίστηκε ομόφωνα και αφορούσε τον ΧΑΔΑ ( χωματερή ) της Δαφνούλας , με εισηγητή τον αντιδήμαρχο κ. Ευθύμιο Μιχόπουλο. Συγκεκριμένα : ΄΄το δημ. Συμβούλιο Αγράφων αποφασίζει ομόφωνα να παραμείνει η χωματερή της Δαφνούλας σε λειτουργία , μέχρι να κατασκευαστεί ο σταθμός μεταφόρτωσης απορριμμάτων ΣΜΑ στο Καρπενήσι ΄΄ . Βεβαίως ουδέποτε τέθηκε τέτοιο θέμα στο δημ. Συμβούλιο και ουδέποτε λήφθηκε τέτοια απόφαση και μάλιστα ομόφωνα , αντιθέτως έχει εγγραφεί στα πρακτικά του δημ . Συμβουλίου με απάτη , πλαστογραφία και παράνομα. Φαίνεται πως οι δημοτικοί άρχοντες των Αγράφων αντιλαμβάνονται τη λειτουργία του Δήμου μας – των αποφάσεων του Δημ. Συμβουλίου που είναι το κυρίαρχο όργανο , και γενικότερα των επίσημων εγγράφων ως μπακάλικο και ως μπακαλόχαρτα, που τα χρησιμοποιούν όπου και όπως τους βολεύει , για να κοροϊδεύουν τον κόσμο, κάτι που κάνουν εδώ και ενάμιση χρόνο , με την χωματερή της Δαφνούλας όπου υπόσχονται πως κάθε έξι μήνες κλείνει και όλο ανοιχτή παραμένει και παίρνουν και μια πλαστή απόφαση για να τους ρίξουν στάχτη στα μάτια .
Το θέμα έχει πάρει το δρόμο που πρέπει .. Της δικαιοσύνης ! και σύντομα θα έχουμε περισσότερα..
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ
ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΜΠΑΜΠΑΛΗ
Αγαπητοί συμπατριώτες, Αγραφιώτισσες και αγραφιώτες, Συνδημότες του νέου Δήμου Αγράφων , ζητώ την κατανόησή σας για την μικρή καθυστέρηση ως προς την ενημέρωση για όλα όσα προέκυψαν . Όμως απαιτείται χρόνος , προσπάθεια και υπομονή χωρίς βιασύνη για την συλλογή και αξιολόγηση όλων των στοιχείων και την δρομολόγηση των ενεργειών και διαδικασιών που απαιτούνται προς κάθε κατεύθυνση . Πάντως σε καμία περίπτωση όπως αποδεικνύεται από όλα τα παραπάνω όχι μόνο δεν υπήρξε σιωπηρή ανοχή εκ μέρους της αντιπολίτευσης (όπως ειπώθηκε και γράφτηκε στον τοπικό τύπο ), αντιθέτως ΄΄είχαν και έχουν γνώση οι φύλακες΄΄ . Εμείς (εγώ και οι Συνεργάτες μου ) έχουμε δρομολογήσει μια σειρά από ενέργειες που θα ανακοινώσουμε σύντομα και θα βάλουμε και τα πράγματα και τον καθένα στη θέση του . Σύμφωνα πάντα με τον δημοτικό Κώδικα , τους Νόμους της Πολιτείας μας και με σκοπό και στόχο την προάσπιση και διαφύλαξη των συμφερόντων του Δήμου Αγράφων και των Δημοτών μας.
Αγαπητοί Συμπατριώτες, μετά λύπης αναγκάζομαι να σας γνωστοποιήσω όλα αυτά τα μη ευχάριστα που διαβάζεται σήμερα για τα πεπραγμένα της δημοτικής Αρχής του Δήμου μας. Κανένας μας δε χαίρεται και δεν επιθυμεί να ολισθαίνει και να καταρρέει έτσι η πατρίδα μας. Έχω όμως ιερή υποχρέωση απέναντί σας από την θέση που εσείς επιλέξατε να σας υπηρετήσω , να σας ενημερώνω και να λειτουργώ σύμφωνα με τους νόμους του κράτους και της ηθικής.
Έχουμε μια δημοτική αρχή που χαρακτηρίζεται από :
*Διοικητική ανεπάρκεια
*Αναξιότητα και αδυναμία
*Καθεστωτική νοοτροπία και συμπεριφορά
*Δόλο και σκοπιμότητες
*Ανυπαρξία και ανικανότητα
Μια δημοτική Αρχή που είναι ΑΚΡΩΣ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΗ για να υπηρετήσει τα συμφέροντα του Δήμου Αγράφων και των Δημοτων!
ΜΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΚΑΛΩ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ ΑΜΕΣΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΣ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΜΕΓΙΣΤΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ!!!
Τέλος καλώ , όλους τους υγιώς σκεπτόμενους δημοτικούς και τοπικούς συμβούλους της πλειοψηφίας να αναλογιστούν τις ευθύνες τους , να διαχωρίσουν τη θέση τους και να λειτουργήσουν με βάση τους νόμους , το δημοτικό Κώδικα και την ηθική που διέπουν την λειτουργία των οργανισμών της τοπικής αυτοδιοίκησης και με μοναδικό γνώμονα , το συμφέρον των Δημοτών του Δήμου Αγράφων.
Ευχαριστώ πολύ ,
Θεόδωρος Π. Μπαμπαλής
ακόμα και Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας χωρίς να τηρούνται βασικές προϋποθέσεις και οι Νόμοι όπως προβλέπεται από το Δημοτικό Κώδιικα, αλλά και για την μη εφαρμογή του Προϋπολογισμού και του Τεχνικού Προγράμματος.
Επίσης, ο αρχηγός της αντιπολίτευσης, καταγγέλλει ότι παραποιούνται πρακτικά και αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου ενώ ζητά κατεπειγόντως την διενέργεια διαχειριστικού – λογιστικού ελέγχου, καλώντας την Πολιτεία για πολλοστή φορά να προβεί με τους ελεγκτικούς μηχανισμούς της στον έλεγχο τόσο των πέντε πρώην Καποδιστριακών Δήμων όσο και του νέου Καλλικρατικού Δήμου Αγράφων.
Κλείνοντας αναφέρει ότι τόσο αυτός όσο και οι Συνεργάτες του, «έχουν δρομολογήσει μια σειρά από ενέργειες που θα ανακοινωθούν σύντομα και θα βάλουν και τα πράγματα και τον καθένα στη θέση του».
Αυτά και άλλα πολύ σημαντικά που θα συζητηθούν ιδιαίτερα στην ανοικτή επιστολή του κ. Μπαμπαλή που ακολουθεί.
Ως αρχηγός
της αντιπολίτευσης για την πληρέστερη ενημέρωση
των Δημοτών του Δήμου Αγράφων ,
θα αναφερθώ στα πεπραγμένα του Δήμου μας μέσα από τις παρακάτω θεματικές ενότητες
1)ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ
Την 11/07/2012 υποβάλαμε ένσταση κατά της απόφασης 68/2012 του δημ. Συμβουλίου Αγράφων με τίτλο «Αναμόρφωση Προϋπολογισμού» και άλλη ένσταση κατά της απόφασης 69/2012 με τίτλο «Αποδοχή και κατανομή χρηματοδοτήσεων» . Η κατανομή αφορούσε χρηματικό ποσό 1.380.000 ευρώ , και γινόταν με τέτοιο τρόπο ώστε να εξυπηρετεί τις απευθείας αναθέσεις με τμηματοποίηση και κατακερματισμό των ποσών στο μεγαλύτερο μέρος τους, και όχι ενοποιήσεις και δημοπρασίες όπως προβλέπεται από το δημοτικό κώδικα κάτι το οποίο θα βοηθούσε και το Δήμο ώστε να κερδίσει κάποια έκπτωση.
Οι ενστάσεις αυτές έγιναν αποδεκτές από την αποκεντρωμένη Διοίκηση Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας οι οποίες και οι δύο ακυρώθηκαν, όπως άλλωστε τους είχα προειδοποιήσει κατά τη συνεδρίαση του δημ. Συμβουλίου όπου συζητήθηκαν τα θέματα. Εκκρεμεί νέα ένσταση κατά της 81/2012 απόφαση του δημ . Συμβουλίου Αγράφων με θέμα : « Οικονομική Ενίσχυση Πολιτιστικών και Αθλητικών Συλλόγων για οργάνωση πολιτιστικών εκδηλώσεων». Η ένσταση υποβλήθηκε την Τρίτη 3/08/2012 και στην συνεδρίαση δεν δόθηκαν εξηγήσεις και απαντήσεις σε ποιους συγκεκριμένους Συλλόγους , ποιες συγκεκριμένες εκδηλώσεις και με ποιο συγκεκριμένο ποσό θα χρηματοδοτηθεί η κάθε εκδήλωση. Πιθανόν ήθελαν να χρηματοδοτήσουν κατ΄ εξαίρεση τους ημετέρους.
2)ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ – ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ
Γίνεται ανεξέλεγκτη χρήση των δημοτικών αυτοκινήτων από αντιδημάρχους – υπαλλήλους και ειδικούς συνεργάτες, εντός και εκτός Δήμου – Νομού , ακόμα και Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας χωρίς να τηρούνται βασικές προϋποθέσεις και οι Νόμοι όπως προβλέπεται από το Δημοτικό Κώδιικα. Ανάλογη χρήση γίνεται και στα Δημοτικά Μηχανήματα χωρίς έλεγχο στα καύσιμα , τους χειριστές, τα μέτρα ασφαλείας που προβλέπονται αλλά και με προσωπικές εξυπηρετήσεις και ρουσφέτια κατά το δοκούν .
Φτάσαμε στο σημείο να επικαλούνται ότι δεν έχουν πετρέλαιο για την εκτέλεση της Δημοτικής Συγκοινωνίας από Άγραφα μέχρι Καρπενήσι με το Δημοτικό Λεωφορείο , αλλά από την άλλη έχουν πετρέλαιο για να σκάβουν αυλές οικόπεδα και βόθρους σε ιδιοκτησίες…
3)ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ Ο ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ
Ενώ ψηφίζεται ο προϋπολογισμός στην αρχή κάθε έτους, και αναγράφονται όλες οι δαπάνες σε αυτόν , δεν τηρείται και δεν εφαρμόζεται σχεδόν τίποτα από αυτά και προκύπτουν συνεχώς αναμορφώσεις και τροποποιήσεις που οδηγούν σε αδιαφανείς διαδικασίες αναθέσεων εις βάρος του δημοτικού συμφέροντος.
Επίσης , δεν αποδίδεται στις τοπικές κοινότητες σε κάθε μία ξεχωριστά το ποσό που της αναλογεί και που τη δικαιούται με βάση τον Καλλικράτη και τον δημοτικό Κώδικα ώστε να μπορούν να λειτουργήσουν και να αντιμετωπίσουν καθημερινές ανάγκες και προβλήματα που προκύπτουν σε κάθε χωριό και οικισμό της κάθε κοινότητας για τις οποίες οι Δημότες ψήφισαν και εξέλεξαν έναν πρόεδρο και ένα τοπικό συμβούλιο , τους οποίους η Δημοτική Αρχή αγνοεί και εκμηδενίζει.
Αντιθέτως απευθύνονται προσωπικά ο Δήμαρχος και οι Αντιδήμαρχοι στους δημότες με τη χαρακτηριστική φράση « Εγώ είμαι εδώ , ό,τι θέλεις» σα να βρισκόμαστε στο 1821 και σα να κουμαντάρουν τα προσωπικά τους τσιφλίκια .
4)ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΤΟ ΕΤΗΣΙΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Το τεχνικό πρόγραμμα όπως και ο προϋπολογισμός ψηφίζονται στην αρχή κάθε έτους, από το δημ. Συμβούλιο , λαμβάνοντας υπ΄όψην τις προτάσεις των τοπικών συμβουλίων που με τη σειρά τους αξιολογούν τις προτάσεις των δημοτών μέσα από γενικές λαϊκές συνελεύσεις σε κάθε κοινότητα ξεχωριστά (έτσι τουλάχιστον επιβάλλεται και προβλέπεται από τον δημ . Κώδικα). Η δημοτική αρχή ούτε αυτό εφαρμόζει , αντιθέτως εγγράφει στο τεχνικό πρόγραμμα άπειρα έργα κάθε χρόνο με αποτέλεσμα στο τέλος τους έτους να μην πραγματοποιείται από αυτά ούτε το 10 % , και να περιμένουν τα τοπικά συμβούλια των 32 κοινοτήτων μας ξανά από την αρχή την καινούρια χρονιά.
5)ΑΠΟΓΡΑΦΗ ΠΛΥΘΗΣΜΟΥ
Τον Μάιο του 2011 πραγματοποιήθηκε η απογραφή πληθυσμού σε όλη την Ελλάδα και είχαμε σαν Δήμος Αγράφων το
τραγικό αποτέλεσμα των 6.780 απογραφέντων σύμφωνα με τη στατιστική αρχή .
Ένω ο Δήμος είχε πληθυσμό 13.604 σύμφωνα με την απογραφή του 2001 που είχε γίνει στους 5 πρώην Καποδιστριακούς Δήμους που αποτελούν το νέο Καλλικρατικό Δήμο Αγράφων , φτάσαμε τώρα στο μισό πληθυσμό που σημαίνει : πληθυσμιακή συρρίκνωση του Δήμου και θα έχει τεράστιες επιπτώσεις στη λειτουργία και τη βιωσιμότητά του, διότι θα έχουμε μειωμένες χρηματοδοτήσεις από την πολιτεία εφόσον συνεχίσει το πληθυσμιακό κριτήριο να αποτελεί το βασικό κρητήριο χρηματοδότησης των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης , κάτι που θα φανεί λίαν συντόμως και θα το ‘’νιώσει το πετσί ‘’ του κάθε δημότη μας.. Να σημειωθεί ότι σε αυτή την απογραφή υπήρχε χρονικό περιθώριο ενός ολόκληρου μήνα για την όσο το δυνατόν καλύτερη οργάνωση ώστε να μπορέσουν να γραφτούν πολλοί περισσότεροι, σε αντίθεση με
ΑΠΟ ΣΕΛΙΔΑ 17
τις παλιότερες απογραφές που γίνονταν μέσα σε μία ημέρα. Ήταν πολύ εύκολο όχι μόνο να διατηρηθεί ο πληθυσμός του 2001 αλλά και να αυξηθεί σημαντικά .
6)ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΜΕΛΕΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΣΤΟ ΕΣΠΑ
Με εξαίρεση κάποιες μελέτες που προϋπήρχαν από τους Καποδιστριακούς Δήμους : Βίνιανης , Φραγκίστας και Απεραντίων , που υποβλήθηκαν στο ΕΣΠΑ και στα μέτρα που προκυρήχθηκαν από την περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας , η δημοτική Αρχή επέδειξε πλήρη αδυναμία – ανυπαρξία – ανικανότητα να συντάξει μελέτες και να τις υποβάλλει για χρηματοδότηση. Σε αυτά τα 2 έτη της θητείας της , μόλις τον Ιούλιο του 2012 έφερε μια νέα μελέτη για ανάπλαση της Πρασσιάς και υποβολή της στην Περιφέρεια και αυτή πρόχειρη και βιαστική κατ΄επειγόντως με αμφίβολη πληρότητα – ωριμότητα και ανταγωνιστικότητα , στοιχεία που προαπαιτούνται για την επιτυχή της έκβαση. Ένω ως αντιπολίτευση επιμέναμε από την αρχή για οργάνωση – σχεδιασμό και συντονισμό σε αυτόν τον τομέα ώστε να καταθέσουμε όσο γίνεται περισσότερες μελέτες και να διεκδικήσουμε χρηματοδοτήσεις έργων, αποδεικνύεται ότι άδικα φωνάζουμε «εις ώτα μη ακουόντων» . Φαίνεται ότι για την δημοτική αρχή ο Δήμος μας έχει λυμένα τα προβλήματα και τις ανάγκες του και δεν χρειάζεται να διεκδικήσει επιπλέον χρήματα και έργα από την μόνη πηγή χρηματοδότησης που μπορούμε να πάρουμε κάτι σε αυτή τη δύσκολη οικονομική για τη χώρα μας συγκυρία, το ΕΣΠΑ και το Δ’ ΚΠΣ, όπως κάνουν οι άλλοι Δήμοι που έχουν εντάξει δεκάδες έργα στα κοινοτικά προγράμματα που υλοποιούνται και περιμένουν να απορροφηθούν. Δηλαδή μας δίνουν χρήματα και δε θέλουμε ή δεν μπορούμε να τα πάρουμε . Πλήρης ανικανότητα σε όλο της το μεγαλείο .
7)ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΩΝ ΠΕΝΤΕ ΠΡΩΗΝ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΩΝ ΔΗΜΩΝ
Με το ξεκίνημα της θητείας του νέου Καλλικρατικού Δήμου Αγράφων συστήθηκε μία επιτροπή παραλαβής , ώστε να απογράψει κτηριακές εγκαταστάσεις – υλικοτεχνικές υποδομές – αυτοκίνητα – μηχανήματα – οικονομικές εκκρεμότητες και οφειλές των παλιών Δήμων , να φέρει τα αποτελέσματα στο νέο Δήμο και με τη σειρά της η Δημοτική Αρχή , να φέρει τα δεδομένα στο δημ. Συμβούλιο ώστε να γίνει ενημέρωση- εκτίμηση και αξιολόγηση και να αποφασίσει ως κυρίαρχο όργανο του Δήμου την περαιτέρω διαδικασία. Αυτό δεν έγινε ποτέ μέχρι σήμερα και ενώ έχει παρέλθει ένας ολόκληρος χρόνος από τότε που συγκεντρώθηκαν τα στοιχεία , και παρά τις δεσμεύσεις του Δημάρχου , των Αντιδημάρχων και του Προέδρου του δημ. Συμβουλίου αλλά και τις επαναλαμβανόμενες πιέσεις της αντιπολίτευσης και από εμένα προσωπικά σχεδόν σε κάθε συνεδρίαση του δημ. Συμβουλίου , αποφεύγουν και αρνούνται να πράξουν το αυτονόητο.
Αντιθέτως έχουν εγγραφεί όλα αυτά τα ανεξέλεγκτα χρέη στον προϋπολογισμό του Δήμου (6.500.000 ευρώ νόμιμα και 1.000.000 μαύρα σύμφωνα με δηλώσεις του Δημάρχου στον τοπικό τύπο αλλά και έργα που δεν έχουν γίνει και έχουν όμως πληρωθεί όπως ομολογεί ο Δήμαρχος και είναι καταγεγραμμένο στα πρακτικά του δημ. Συμβουλίου ). Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να συγχωνεύονται νόμιμα και παράνομα να πηγαινοέρχονται κωδικοί στον προϋπολογισμό , να βαφτίζονται αμαρτίες και να μην μπορούν οι δικαιούχοι να πληρωθούν. Υπάρχουν άνθρωποι που έχουν εργαστεί και έχουν πληρώσει χρήματα από την τσέπη τους. Αυτή είναι μια παράλογη διαδικασία που φαίνεται να έχει σαν στόχο να κρατά ομήρους της δημ. Αρχής αυτούς τους ανθρώπους και να τους οδηγεί σε αδιέξοδο και στην καταστροφή. Επιπλέον αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μην πληρώνονται οι οφειλές του Δήμου με διάφανες διαδικασίες , με χρονική προτεραιότητα και δικαιοσύνη σε όλους όσους οφείλει ο Δήμος Αγράφων και να κινδυνεύουν εξαιτίας τους με χρεοκοπία. Δηλαδή τα κριτήρια με βάση τα οποία γίνεται η επιλογή όσων θέλει η δημοτική Αρχή να πληρωθούν δεν είναι ευδιάκριτα και ξεκάθαρα έναντι όσων δεν πληρώνονται .
8)ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ
Εμείς ως ομάδα αντιπολίτευσης του Δήμου , από την αρχή της θητείας μας , ζητήσαμε επανειλημμένα και εξακολουθούμε να ζητάμε από την Δημοτική Αρχή , όλα τα παλιά χρέη και οι οφειλές που προέκυψαν από τους πέντε πρώην Καποδιστριακούς Δήμους εφόσον παραλειφθούν από το δημ. Συμβούλιο να μπουν σε διαδικασία λογιστικού – διαχειριστικού ελέγχου , ώστε να ελεγχθεί η ύπαρξη και η νομιμότητά τους, να ξεχωρίσουν τα νόμιμα από τα παράνομα για να μπορούν να πληρωθούν οι νόμιμοι δικαιούχοι και να αποδοθούν στη δικαιοσύνη οι παρανομίες ώστε να ελεγχθούν και να διαλευκανθούν και αυτές. Αυτή η διαδικασία είναι διάφανη και ξεκάθαρη απέναντι σε όλους και θα εξυπηρετήσει το Δήμο μας σε τεράστιο βαθμό καθώς θα προασπίσει το συμφέρον του Δήμου μας και θα βοηθήσει τη δημοτική Αρχή να λειτουργήσει με νόμιμο και καθαρό τρόπο απέναντι σε όλους: δικαιούχους – δημότες- υπηρεσίες- ελεγκτικούς μηχανισμούς της πολιτείας – αντιπολίτευση , ώστε να μπορέσει να προχωρήσει απρόσκοπτα στην παραγωγή δημοτικού έργου. Είναι ο μόνος τρόπος για να λειτουργήσει σύννομα ξεκάθαρα και παραγωγικά αλλά προϋποθέτει και να το θέλει η δημοτική Αρχή . Προφανώς και δεν το θέλει , διότι αν ήθελε θα το είχε πράξει μετά από τόσες και τόσες παρεμβάσεις που κάναμε για το θέμα. Τι έχουν να κρύψουν και τι φοβούνται μόνο αυτοί γνωρίζουν.
Εμείς ως αντιπολίτευση εδώ και ένα χρόνο ζητάμε και από την πολιτεία δηλαδή αποκεντρωμένη διοίκηση Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας (πρώην περιφέρεια) καθώς και από το Υπουργείο Εσωτερικών , μέσω των ενστάσεων που έχουμε κατ’ επανάληψη υποβάλλει την διενέργεια διαχειριστικού – λογιστικού ελέγχου, καλώντας την Πολιτεία μας για πολλοστή φορά να προβεί με τους ελεγκτικούς μηχανισμούς της στον έλεγχο τόσο των πέντε πρώην Καποδιστριακών Δήμων όσο και του νέου Καλλικρατικού Δήμου Αγράφων. Μέχρι σήμερα δεν έχουμε καταφέρει να τους πείσουμε και να τους συγκινήσουμε ώστε να πράξουν τα αυτονόητα, όμως θα εξαντλήσουμε κάθε περιθώριο μέχρι να πετύχουμε το στόχο μας και να ξεκαθαρίσουμε την κατάσταση στον τόπο μας όπως επιτάσσει το καθήκον μας και μέσα από τις αρμοδιότητες που απορρέουν από τη θέση που υπηρετούμε τον Δήμο μας. Δεν πρόκειται να συμβιβαστούμε με την ανευθυνότητα και την ανικανότητα της πολιτείας και των ελεγκτικών μηχανισμών της ώστε να πράξει τα δέοντα παρέχοντας με τον τρόπο αυτό συγκάλυψη των παραβάσεων και του ΄΄πλιάτσικου΄΄ που συντελείται ανεξέλεγκτα εδώ και χρόνια με αποτέλεσμα να φτάσουμε εδώ που είμαστε τόσο σαν Δήμος Αγράφων όσο και σαν Ελλάδα συνολικά. Αξίζει σε όλους μας καλύτερη τύχη και μεταχείριση .
9)ΠΑΡΑΠΟΙΗΣΗ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
Στη συνεδρίαση του δημ. Συμβουλίου Αγράφων 21/02/2012 , εισήχθησαν για συζήτηση 34 θέματα τα οποία περιλαμβάνονται στην ημερήσια διάταξη . Για τα θέματα αυτά πάρθηκαν 34 αποφάσεις δημοτικού συμβουλίου . Στα πρακτικά όμως βρέθηκαν 35 αποφάσεις , καθώς προστέθηκε παράνομα απόφαση που δήθεν ψηφίστηκε ομόφωνα και αφορούσε τον ΧΑΔΑ ( χωματερή ) της Δαφνούλας , με εισηγητή τον αντιδήμαρχο κ. Ευθύμιο Μιχόπουλο. Συγκεκριμένα : ΄΄το δημ. Συμβούλιο Αγράφων αποφασίζει ομόφωνα να παραμείνει η χωματερή της Δαφνούλας σε λειτουργία , μέχρι να κατασκευαστεί ο σταθμός μεταφόρτωσης απορριμμάτων ΣΜΑ στο Καρπενήσι ΄΄ . Βεβαίως ουδέποτε τέθηκε τέτοιο θέμα στο δημ. Συμβούλιο και ουδέποτε λήφθηκε τέτοια απόφαση και μάλιστα ομόφωνα , αντιθέτως έχει εγγραφεί στα πρακτικά του δημ . Συμβουλίου με απάτη , πλαστογραφία και παράνομα. Φαίνεται πως οι δημοτικοί άρχοντες των Αγράφων αντιλαμβάνονται τη λειτουργία του Δήμου μας – των αποφάσεων του Δημ. Συμβουλίου που είναι το κυρίαρχο όργανο , και γενικότερα των επίσημων εγγράφων ως μπακάλικο και ως μπακαλόχαρτα, που τα χρησιμοποιούν όπου και όπως τους βολεύει , για να κοροϊδεύουν τον κόσμο, κάτι που κάνουν εδώ και ενάμιση χρόνο , με την χωματερή της Δαφνούλας όπου υπόσχονται πως κάθε έξι μήνες κλείνει και όλο ανοιχτή παραμένει και παίρνουν και μια πλαστή απόφαση για να τους ρίξουν στάχτη στα μάτια .
Το θέμα έχει πάρει το δρόμο που πρέπει .. Της δικαιοσύνης ! και σύντομα θα έχουμε περισσότερα..
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ
ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΜΠΑΜΠΑΛΗ
Αγαπητοί συμπατριώτες, Αγραφιώτισσες και αγραφιώτες, Συνδημότες του νέου Δήμου Αγράφων , ζητώ την κατανόησή σας για την μικρή καθυστέρηση ως προς την ενημέρωση για όλα όσα προέκυψαν . Όμως απαιτείται χρόνος , προσπάθεια και υπομονή χωρίς βιασύνη για την συλλογή και αξιολόγηση όλων των στοιχείων και την δρομολόγηση των ενεργειών και διαδικασιών που απαιτούνται προς κάθε κατεύθυνση . Πάντως σε καμία περίπτωση όπως αποδεικνύεται από όλα τα παραπάνω όχι μόνο δεν υπήρξε σιωπηρή ανοχή εκ μέρους της αντιπολίτευσης (όπως ειπώθηκε και γράφτηκε στον τοπικό τύπο ), αντιθέτως ΄΄είχαν και έχουν γνώση οι φύλακες΄΄ . Εμείς (εγώ και οι Συνεργάτες μου ) έχουμε δρομολογήσει μια σειρά από ενέργειες που θα ανακοινώσουμε σύντομα και θα βάλουμε και τα πράγματα και τον καθένα στη θέση του . Σύμφωνα πάντα με τον δημοτικό Κώδικα , τους Νόμους της Πολιτείας μας και με σκοπό και στόχο την προάσπιση και διαφύλαξη των συμφερόντων του Δήμου Αγράφων και των Δημοτών μας.
Αγαπητοί Συμπατριώτες, μετά λύπης αναγκάζομαι να σας γνωστοποιήσω όλα αυτά τα μη ευχάριστα που διαβάζεται σήμερα για τα πεπραγμένα της δημοτικής Αρχής του Δήμου μας. Κανένας μας δε χαίρεται και δεν επιθυμεί να ολισθαίνει και να καταρρέει έτσι η πατρίδα μας. Έχω όμως ιερή υποχρέωση απέναντί σας από την θέση που εσείς επιλέξατε να σας υπηρετήσω , να σας ενημερώνω και να λειτουργώ σύμφωνα με τους νόμους του κράτους και της ηθικής.
Έχουμε μια δημοτική αρχή που χαρακτηρίζεται από :
*Διοικητική ανεπάρκεια
*Αναξιότητα και αδυναμία
*Καθεστωτική νοοτροπία και συμπεριφορά
*Δόλο και σκοπιμότητες
*Ανυπαρξία και ανικανότητα
Μια δημοτική Αρχή που είναι ΑΚΡΩΣ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΗ για να υπηρετήσει τα συμφέροντα του Δήμου Αγράφων και των Δημοτων!
ΜΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΚΑΛΩ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ ΑΜΕΣΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΣ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΜΕΓΙΣΤΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ!!!
Τέλος καλώ , όλους τους υγιώς σκεπτόμενους δημοτικούς και τοπικούς συμβούλους της πλειοψηφίας να αναλογιστούν τις ευθύνες τους , να διαχωρίσουν τη θέση τους και να λειτουργήσουν με βάση τους νόμους , το δημοτικό Κώδικα και την ηθική που διέπουν την λειτουργία των οργανισμών της τοπικής αυτοδιοίκησης και με μοναδικό γνώμονα , το συμφέρον των Δημοτών του Δήμου Αγράφων.
Ευχαριστώ πολύ ,
Θεόδωρος Π. Μπαμπαλής