Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2012

ΈΞΩ ΑΠ' ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ - ΚΑΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ

*Θα αρχίσουν άμεσα οι εργασίες για την εγκατάσταση του παγοδρομίου στην πλατεία Καρπενησίου.  Όλα καλά, αλλά ρε παιδιά έχω και μια ερώτηση. Πάλι δεν θα στολίσετε δέντρο στην Πλατεία; Σαν εκείνο το μεγάλο που στόλιζαν τόσα χρόνια; Να δεν το λέω εγώ, αλλά εκείνα τα εγγόνια μου με έχουν ζαλίσει. Είναι μικρά βλέπεις και δεν μπορούν να κάνουν πατινάζ, αλλά θέλουν να παίζουν γύρω από το μεγάλο έλατο και να βγάζουν φωτογραφίες.
Όπως και να το κάνουμε είχε άλλη λάμψη και ζεστασιά η πλατεία με το έλατο, σε σχέση με την παγωμάρα που έχει το παγοδρόμιο.

*Οκ θα κάνετε το παγοδρόμιο και θα στολίσετε την πλατεία, αλλά στην έναρξη των γιορτών θα φέρετε να μας διασκεδάσει και κανένας τραγουδιστής; Βλέπετε στο Δήμο Τρικκαίων την περασμένη βδομάδα έφεραν την Έλενα Παπαρίζου και τους stavento στην έναρξη των χριστουγεννιάτικων εορτών. Εσείς ποιον θα φέρετε; Ελπίζω όχι πάλι κανένα imam baildi  ή ekmek kadayıfı, αλλά κάποιον που να τον ξέρει η μάνα του.

*Γίνομαι κακός ώρες – ώρες, αλλά τα γηρατειά παραξενεύουν τον άνθρωπο. Λέω για το Δήμο Καρπενησίου, αλλά τουλάχιστον αυτός κάτι κάνει για τις γιορτές. Σε κείνον το Δήμο Αγράφων θα στολίσουν κανά δέντρο ή μπα….;; Δεν είπαμε βρε παιδιά να πάτε και στο Τροβάτο να κάνετε άναμμα δέντρου (μην παρεξηγηθώ δεν έχω κάτι με το χωριό, το αναφέρω απλώς γιατί είναι το αγαπημένο μου χωριό), αλλά τουλάχιστον στην έδρα του Δήμου δεν θα δούμε κάτι φέτος;


*Εκείνα τα δέντρα επί της οδούς Γ. Κονδύλη κοντά στην εφορία(βλέπε φώτο δίπλα), γιατί τα κόψατε; Τι σας πείραζαν; Ή μήπως η ανάπλαση θα φτάσει ως εκεί; Αν είναι τότε ελάτε και στη δική μου γειτονιά για να γίνουν όλα πλακόστρωτα στο Καρπενήσι.


*Σήκω – σήκω, κάτσε – κάτσε έμαθα πως τους έχει αυτό το παιδί μέσα στα γραφεία του κόμματος. Εμ κύριοι αυτοί που δουλεύουν φαίνονται και οι γύρω τους σεβόμενοι τις προσπάθειές τους, όχι μόνο τους αποδέχονται, αλλά τους βοηθούν κιόλας για να πετύχουν τους στόχους τους. Συνέχισε έτσι Κωστή μου!

*Πήγα προχθές και καμάρωσα τα εγγόνια μου σε μια σχολική παράσταση που είχαν. Σαν χαζοπαππούς που είμαι καμάρωνα για παιδάκια μου. Συγκινήθηκα όμως πολύ από την παρουσίαση που έκαναν οι δασκάλες στην εκδήλωση, καθώς το θέμα της γιορτής ήταν ο εορτασμός για την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία. Μ’ άρεσε ο τρόπος που έδειξαν στους μικρούς μαθητές, ότι κάποιοι συμμαθητές τους και φίλοι τους έχουν ιδιαίτερα χαρίσματα και είναι άγγελοι που τους έστειλε ο Θεός στη Γη, για να αποδείξουν σε όλους εμάς ότι παρά το «χάρισμά» τους, έχουν την δύναμη και την πίστη να καταφέρουν πολλά περισσότερο από εμάς και κυρίως ότι δεν διαφέρουν σε τίποτα από εμάς. Ένα μεγάλο μπράβο σ’ αυτούς τους εκπαιδευτικούς για το θεσπέσιο έργο τους. 

*Δόξα τω Θεώ έχω γευτεί τη ζωή με το «κουτάλι» που λένε. Έζησα χαρές και λύπες. Είδαν πολλά τα μάτια μου και έμαθα πολλά όλα αυτά τα χρόνια πάνω σε τούτη τη γη και το κυριότερο είδα παιδιά και εγγόνια. Χίλιες δόξες να Έχει. Η μεγαλύτερη χαρά και περηφάνια μου είναι αυτά τα παιδιά και τα βλαστάρια τους. Αυτή είναι η χαρά και το νόημα του ανθρώπου. Το είπε ο Θεός στους πρωτόπλαστους ''αυξάνεσθαι και πληθύνεσθαι'' , αλλά τούτοι εδώ οι φαρισαίοι έχουν σκοπό να μας αφανίσουν. Ακούς εκεί να φορολογούν τα παιδιά; Σαν δεν τρεπόμαστε! Είστε ανάξιοι κύριοι! Εκτός από τους δυσβάστακτους φόρους τώρα ρίχνετε και το τελειωτικό χτύπημα κάτω από τη μέση. Πως θα κάνουν οικογένειες τα νέα παιδιά; Πως θα συνεχίσει η χώρα αυτή να υπάρχει; Μας έχετε χωρίσει σε κατηγορίες. Σε αυτούς που δεν θα αντέξουν τις δυσκολίες και κάτω από τις αντίξοες συνθήκες, αφού δεν θα έχουν λεφτά να πάρουν ένα κομμάτι ψωμί και τα φάρμακά τους, θα ξεψυχούν, σε αυτούς που θα αφήνουν την πατρίδα τους για να βρουν ένα καλύτερο αύριο σε μια άλλη χώρα και σε αυτούς που θα τους αφήσετε άκληρους κατά επιλογή, διότι δεν θα έχουν λεφτά για να πληρώνουν. Όλα άντεξα να τα ακούσω, αλλά ότι θα δολοφονείτε και τα παιδιά μας δεν το αντέχω. Ως εδώ! Ας αναλάβουμε όλοι τις ευθύνες μας επιτέλους!

*Προς τους  άρχοντες και  αρχόντισσες του Δήμου Αγράφων:
 Σας υπενθυμίζω τη φράση του καθηγητή Πολιτικών Θεσμών στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, Θανάση Διαμαντόπουλου: «Αν νομίζετε πως τα πράγματα δεν γίνονται χειρότερα, διαβάστε ιστορία».
Με εξαιρετική τιμή.
ΨΔΑ*- *Ψηφοφόρος Δήμου Αγράφων