Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014

ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΤΑΣΙΟΣ - ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ

Γεννήθηκα το 1976. Κατάγομαι από τους Δομιανούς Ευρυτανίας και διαμένω μόνιμα στο Καρπενήσι. Είμαι παντρεμένος και έχω δυο κόρες. Έχω σπουδάσει Οικονομικές Επιστήμες στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΑΣΟΕΕ), είμαι κάτοχος Μεταπτυχιακού τίτλου από το Πανεπιστήμιο του Surrey στην Αγγλία με ειδίκευση στο Τουριστικό Μάνατζμεντ και υποψήφιος διδάκτωρ στο University of Salford με διδακτορική μελέτη στη δημόσια διοίκηση.  

          Από το 2011 εργάζομαι ως Γενικός Γραμματέας του Δήμου Καρπενησίου, επιτυγχάνοντας, με σκληρή δουλειά, όραμα και προγραμματισμό, να οικοδομήσουμε ως Δημοτική Αρχή και με την βοήθεια των στελεχών και υπαλλήλων του Δήμου, ένα Δήμο Πρότυπο. 
Από το 2005 έως το 2010 εργαζόμουν ως Δημόσιος Υπάλληλος στην Δ/νση Προγραμματισμού της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Ευρυτανίας, έχοντας παράλληλα την ευθύνη της Τουριστικής προβολής του Νομού και της ευθύνη για το εγκαταστημένο σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας της Ν.Α. Ευρυτανίας.
Από το 2003 έως το 2009 υπήρξα καθηγητής στο ΙΕΚ Καρπενησίου έχοντας διδάξει πολλά μαθήματα οικονομικού και διοικητικού αντικειμένου.
Από το 2008 είμαι καθηγητής σε σεμινάρια της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης σε θέματα αποτελεσματικότητας, αποδοτικότητας και οικονομίας στη δημόσια διοίκηση.

Από το 2003 έως το 2006 ασκούσα το ελεύθερο επάγγελμα του Οικονομολόγου μελετητή και ασχολούμουν με επενδυτικά προγράμματα και τεχνικοοικονομικές μελέτες για προγράμματα επιδοτήσεων επιχειρήσεων.