Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2010

Έγγραφη διαμαρτυρία για ανεξόφλητες οφειλές από το Χιονοδρομικό

Με την επιστολή μου αυτή θέλω να διαμαρτυρηθώ έντονα στους « τοπικούς άρχοντες» που είχαν και έχουν την ευθύνη του χιονοδρομικού Κέντρου Καρπενησίου, αλλά και να γνωστοποιήσω στην τοπική κοινωνία το προσωπικό μου πρόβλημα ελπίζοντας στην άμεση λύση του.
Το χιονοδρομικό μου οφείλει ένα σημαντικό χρηματικό ποσό. Εδώ και χρόνια δεν ενόχλησα κανέναν περιμένοντας υπομονετικά την ταχτοποίηση της οφειλής , την μοναδική επιστολή έστειλα στο συμβούλιο του χιονοδρομικού στις αρχές του φετινού χειμώνα που είναι η κάτωθι :
ΠΡΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ Χ.Κ.Κ.
Κύριε Πρόεδρε, Κύριε Διευθύνοντα Σύμβουλε, Κύριοι Σύμβουλοι:
Με αυτή την επιστολή θέλω να σας υπενθυμίσω (ξέρω ότι το γνωρίζετε) την οφειλή ενός χρηματικού ποσού που πρέπει να τακτοποιηθεί.
Δεν ενόχλησα εδώ και χρόνια κανέναν, κάνοντας υπομονή και πιστεύοντας ότι κάθε χρόνο θα δινόταν κάποιο ποσό ώστε σιγά-σιγά να γινόταν η εξόφληση.
Η πραγματικότητα με διέψευσε φτάνοντας στο σήμερα και το χιονοδρομικό να μου χρωστά πάνω από 27.000 ευρώ.
Το χρηματικό αυτό ποσό (μάλιστα σε τέτοιες δύσκολες ημέρες) δεν το χρωστά ο οποιοσδήποτε, αλλά η Νομαρχιακή επιχείρηση ,δηλαδή η τοπική αυτοδιοίκηση που υποχρέωση τους είναι να βοηθούν την τοπική κοινωνία και όχι να φέρνουν οικογένειες σε απόγνωση!!!!
Τα οικονομικά προβλήματα του χιονοδρομικού δεν ενδιαφέρουν εμένα και την οικογένειά μου και περισσότερο τον γιό μου που είναι άτομο με ειδικές ανάγκες, τα οικονομικά προβλήματα του χιονοδρομικού πρέπει να ενδιαφέρουν τους τοπικούς άρχοντες και τους διοικούντες .
Ας βρεθεί μια λύση επιτέλους , δεν μπορεί να στερείτε το όνειρο και την ελπίδα από καμία οικογένεια.
ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ 1-2-2010

ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ : ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ !!! ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ!!!
Αντί αυτού στις αρχές της σαιζόν και μέσα στα χιόνια (ως συνήθως την τελευταία στιγμή) έκανα την βράχυνση συρματόσκοινου στον συρόμενο αναβατήρα «ΘΗΣΕΑ» (αν δεν γινόταν αυτή η εργασία ο αναβατήρας δεν μπορούσε να λειτουργήσει)
Κόπηκε τιμολόγιο για την εργασία και απέδωσα στην εφορία το νόμιμο ΦΠΑ.
Παρά την υπόσχεση του Διευθύνοντος Συμβούλου ότι τουλάχιστον αυτά τα χρήματα θα εξοφληθούν άμεσα ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΤΙΠΟΤΑ.
Το αποτέλεσμα να πληρώσω από τη τσέπη μου τα έξοδα τις εργασίας και το ΦΠΑ!
ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΣΟ ΑΚΟΜΑ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΤΟΥ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΟΥ ΘΑ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΑΠΡΑΓΟΙ ;
ΕΥΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΑΦΟΥ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΟΔΗΓΟΥΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΣΕ ΑΠΟΓΝΩΣΗ!!!

ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ 6-9-2010
Μπάρκας Θεόδωρος
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΤΕ
Πιστοποιημένος τεχνικός ασφαλείας από το Εθνικό & Καποδιστριακό πανεπιστήμιο Αθηνών.
ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗΣ ΕΒΕΤΑΜ