Παρασκευή 16 Μαΐου 2014

Μήνυμα του Νίκου Μαρούλη υποψηφίου Περιφερειακού Συμβούλου με τον Θανάση Γιαννόπουλο

Ευρυτάνισες-Ευρυτάνες

Πιστός σε αρχές και αξίες και μακριά από κομματικές εξαρτήσεις στις ερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές κατέρχομαι υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος με το Συνδυασμό « Συμφωνία για την Στερεά» και με υποψήφιο Περιφερειάρχη τον Θανάση Γιαννόπουλο.
Προέρχομαι και παραμένω στον ευρύτερο κεντροαριστερό πολιτικό χώρο. Η υποψηφιότητά μου  όμως αυτή, αποτελεί καθαρή αυτοδιοικητική επιλογή με διπλό στόχο:

Την προσφορά μου στην Ευρυτανία, και το σταμάτημα της ανάμειξης των πολιτικών κομμάτων στην Τοπική Αυτοδιοίκηση.
Είναι καιρός να τολμήσουμε να αλλάξουμε αυτά που συμβαίνουν γύρω μας. Απαιτείται διαφορετική  αντιμετώπιση πέρα από κόμματα και ψευτοδιλήματα. Πέρα από μικροκομματικούς διαχωρισμούς, πέρα από φανφάρες, πυροτεχνήματα και κομματικές λογικές.
Απαιτείται η υπέρβαση.
Οι Ευρυτάνες και γνωρίζουν και μνήμη και απαιτήσεις έχουν. Το βλέπεις στα μάτια τους στο πρόσωπό τους στο χαμόγελό τους. Ξέρουν να τολμούν, να ανταμείβουν αλλά και να τιμωρούν. Ήμουν είμαι και θα είμαι υπηρέτης των ευρυτανικών συμφερόντων. Επιθυμία μου και στόχος μου είναι να δικαιώνω καθημερινά την εμπιστοσύνη των συμπατριωτών μου στο πρόσωπό μου.  Αγωνίζομαι με πάθος για την Ευρυτανία και τολμώ να συγκρουστώ με το κατεστημένο και την οικογενειοκρατία. Λόγια αυστηρά αλλά γεμάτα αλήθεια. Να μην επιτρέψουμε η Τοπική Αυτοδιοίκηση να γίνει κακέκτυπο αντίγραφο της κεντρικής πολιτικής σκηνής. Είναι καιρός να αφυπνιστούν όσοι αγαπάνε την Ευρυτανία και αγωνιούν για το μέλλον της.
Είναι καιρός να κάνουμε τώρα την υπέρβαση, υπερψηφίζοντας τον Θανάση Γιαννόπουλο για Περιφερειάρχη και την Μαρία Γαλανού για Αντιπεριφερειάρχη Ευρυτανίας. Για να αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα, να διεκδικήσουμε και να πετύχουμε τη λύση τους και να διαμορφώσουμε μια Ευρυτανία αντάξια του πολιτισμού και της ιστορίας της.
Η κοινωνία μας δεν «  παζαρεύεται »  και δεν αποτελεί για κανέναν προιόν δημοπρασίας και συναλλαγής.

Νίκος Μαρούλης

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

Γεννήθηκε στη Χρύσω Ευρυτανίας.Απόφοιτος του Επαγγελματικού Λυκείου Καρπενησίου. Είναι Υπάλληλος στο Δήμο Αγράφων, Προιστάμενος στο Αυτοτελές Τμήμα Περιβάλλοντος, Καθαριότητας, Πρασίνου και Ανακύκλωσης.
Διετέλεσε  Πρόεδρος του Συλλόγου Εργαζομένων ΟΤΑ Ν.Ευρυτανίας από το 2004-2010 και σήμερα είναι γραμματέας του οργάνου αυτού. Είναι αντιπρόσωπος του Συλλόγου στην ΠΟΕ-ΟΤΑ και αντιπρόσωπος της ΠΟΕ- ΟΤΑ στην ΑΔΕΔΥ. Είναι αιρετό μέλος του Υπηρεσιακού Συμβουλίου ΟΤΑ Ευρυτανίας ανελλιπώς την τελευταία δεκαετία.
Είναι παντρεμένος με την Μαρία Σιαμπούλη και είναι πατέρας δύο παιδιών