Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

Ένα ξεχωριστό γράμμα για όλους


Αγαπητοί συμπατριώτες, φίλες και φίλοι

Μετά από ώριμη σκέψη και αφού μελέτησα με πολύ προσοχή τον «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ», και φυσικά τα δεδομένα που προκύπτουν με την νέα αυτοδιοκητική δομή της χώρας, αποφάσισα να ασχοληθώ με τα κοινά του τόπου μας, πιστεύοντας ότι θα μπορέσω να συνεισφέρω κι εγώ με τις μικρές μου δυνάμεις, στην ανάπτυξη της ξεχασμένης από πολλούς Δυτικής Ευρυτανίας, συμμετέχοντας στο ψηφοδέλτιο του Δημάρχου Απεραντίων και υποψ. Δημάρχου του νέου Δήμου Αγράφων Δημήτρη Τάτση.
Η καθημερινή επικοινωνία μου τα τελευταία χρόνια, με τους ξωμάχους κατοίκους της περιοχής αυτής, μου έδωσε την δυνατότητα, μέσα από το δημοσιογραφικό μετερίζι, να γίνω γνώστης των πολλών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν και σήμερα να μπορώ να πω ότι είμαι σε θέση να αγωνιστώ για την επίλυση τους.
Η όρεξη για προσφορά στην γενέθλια γη μας, το μεράκι να δω τον τόπο μας καλύτερο και η αγωνία μου για το αύριο, με «έσπρωξαν» να πάρω αυτή την τόσο σημαντική απόφαση στη ζωή μου.
Το σκέφτηκα πολύ για να πάρω αυτή την απόφαση. Μείναμε λίγοι στην Ευρυτανία και όπως πάνε τα πράγματα σε λίγα χρόνια, αν δεν βάλουμε τώρα ένα μεγάλο stop, για να βρεις νέο άνθρωπο στα χωριά μας, θα πρέπει να κάνεις πολύ δρόμο.
Ως νέος άνθρωπος, ως Θεολόγος και κυρίως ως γόνος πολύτεκνης οικογένειας έχω και εγώ το δικό μου μικρό αλλά ωραίο όραμα για αυτό τον τόπο. Το θέμα όμως δεν είναι αν θα εκλεγούμε και πόσοι θα εκλεγούμε στην νέα δημοτική αρχή που θα προκύψει μεθαύριο την Κυριακή στον Δήμο Αγράφων. Το μεγάλο ζητούμενο για μένα είναι να εκλεγούν σε αυτές τις τόσο σημαντικές για τον τόπο μας εκλογές, πρόσωπα που μπορούν να προσφέρουν, που έχουν την δύναμη να εργαστούν, που έχουν την γνώση να τα «βάλουν» με τον ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ, και να διεκδικήσουν δυναμικά ότι καλύτερο για τον τόπο τους. Δεν υπάρχουν άλλα περιθώρια για δοκιμές. Βρισκόμαστε ήδη στο παραπέντε και θα πρέπει τώρα όσοι εκλεγούμε να τρέξουμε και μάλιστα πολύ.
Φίλες και φίλοι συμπατριώτες, αν θεωρείτε ότι στη νέα σύνθεση του Δημοτικού Συμβουλίου που θα προκύψει, θα πρέπει να συμμετάσχουν νέοι και δημιουργικοί άνθρωποι, στηρίξτε την υποψηφιότητά μου, για να μπορέσω να εργαστώ:
* για να αξιοποιηθεί ο μεγάλος τουριστικός γίγαντας του τόπου μας που είναι η λίμνη Κρεμαστών
* για να αναπτυχθεί ο θρησκευτικός και εναλλακτικός τουρισμός στην περιοχή μας
* για ισόρροπη και αειφόρο ανάπτυξη στην κεντροδυτική Ευρυτανία
* για να αναβαθμιστεί η παροχή υπηρεσιών υγείας
* για να έχουν οι νέοι μας, χώρους άθλησης και ψυχαγωγίας στο κάθε χωριό
* για να φτάσει το γρήγορο ιντερνέτ σε κάθε γωνιά της Δυτικής Ευρυτανίας
* για να παραμείνουν οι νέοι μας στο τόπο τους, έχοντας βήμα και φωνή στο νέο Δήμο Αγράφων
* για να κάνουμε την γενέθλια γη μας καλύτερη, γιατί το αξίζει.
Με τιμή
Βάσω Φεγγούλη