Πέμπτη 3 Μαΐου 2012

Ανοιχτή επιστολή  
Ντόρας Μπακογιάννη 
στους Ευρυτάνες

Ευρυτάνισσες
και Ευρυτάνες,

Όταν πρωτοήρθα νύφη σε τούτο εδώ τον τόπο, ποτέ δεν φανταζόμουν τι μου επεφύλασσε η μοίρα και πόσο θα δενόμουν  με αυτό το μέρος, με τα προβλήματα και τους ανθρώπους του. 
Μαζί περάσαμε πολλά. Αλλάξαμε την φυσιογνωμία της Ευρυτανίας. Τα γεφύρια και οι δρόμοι έφεραν ανθρώπους, οι άνθρωποι έφεραν ανάπτυξη και η ανάπτυξη κράτησε τους ανθρώπους στον τόπο τους.
Σε αυτή την κοινή προσπάθεια των είκοσι ετών, έγιναν και λάθη. Καμιά αστοχία όμως δεν άλλαξε ποτέ τον χαρακτήρα αυτής της σχέσης, που είναι χτισμένη πάνω στην ειλικρίνεια και την ντομπροσύνη ανθρώπων που μπορούν να κοιτάζονται στα μάτια.
Εσείς με ξέρετε καλά και εγώ είμαι κομμάτι σας. Σήμερα ζητώ και πάλι την στήριξή σας στον ωραίο αγώνα που δίνουμε στη Δημοκρατική Συμμαχία. Έναν αγώνα κρίσιμο για την Ελλάδα.
Ελάτε μαζί μου. Ήμουν, είμαι και θα είμαι, πάντα, ΚΑΙ βουλευτής Ευρυτανίας.