Τρίτη 19 Μαρτίου 2013

ΕΞΩ ΑΠ΄ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΜΕΡΟΣ Β΄ 546


*Έκανα ο καημένος προχθές την βόλτα μου στην πλατεία και άκουσα περαστικό που πήρε μονότερμα τους εργάτες του Δήμου και τους έλεγε να μην στήσουν την εξέδρα στην Πλατεία για τις εκδηλώσεις των Αποκριών. Να την αφήσουν να «ανασάνει», τους είπε χαρακτηριστικά.
«Δεν πρόλαβε να φύγει το παγοδρόμιο, που το είχαμε εδώ τόσο καιρό, τώρα μας βάζετε άλλα;;;» Φώναζε αγανακτισμένος. Αγαπητέ μου φίλε, τι τα έλεγες αυτά στους εργάτες; Οι άνθρωποι την δουλειά τους έκαναν. Σε άλλον πρέπει να πας να τα πεις αυτά μπας και σε ακούσουν…

*Ποιος θα μου απαντήσει αν αυτό το παγοδρόμιο φέτος είχε επιτυχία, γιατί όσες φορές κι αν πέρασα από τη πλατεία, άδειο το έβρισκα… ;

*Με την ευκαιρία μου να ρωτήσω τους αρμόδιους του Δήμου Καρπενησίου τι σκοπό έχουν να κάνουν με τα αδέσποτα; Καλά κανονίζουν γλέντια και χορούς για τις απόκριες και θα γεμίσει κόσμο η Πλατεία και οι κεντρικοί δρόμοι, αλλά με τα σκυλάκια του Θεού τι θα γίνει; Θα ορμήσουν σε καμιά κυρία που θα μου έρθει από τας Αθήνας και θα σας δω μετά τι θα κάνετε…

*Επίσης θα ήθελα να υπενθυμίσω στους αρμοδίους του Δήμου Καρπενησίου, πως ενόψει του επερχόμενου καλοκαιριού καλό θα είναι να ενδιαφερθούν από τώρα για τα γήπεδα στο αθλητικό κέντρο και όχι μόνο. Φέτος έχω πληροφορίες ότι το Καρπενήσι, θα το προτιμήσουν αρκετές ομάδες για να πραγματοποιήσουν την προετοιμασία τους. Ας γίνουν από νωρίς οι ανάλογες κινήσεις, γιατί όπως έλεγε και η γιαγιά μου, «τα παιδιά του νοικοκύρη πριν πεινάσουν μαγειρεύουν».

*Πολλά τηλεφωνήματα έμαθα που δέχθηκε το τηλεφωνικό κέντρο της εφημερίδας, για να πληροφορηθεί για την επικείμενη «βόμβα» που αναμένεται να σκάσει στο επόμενο χρονικό διάστημα στον χώρο της τοπικής Αυτοδιοίκησης. Λοιπόν αδέλφια, το ζήτημα είναι ιδιαίτερα σημαντικό που θα πάρει πανελλήνιες διαστάσεις. Υπομονή, όλα εδώ πληρώνονται μου έλεγε η γιαγιά μου και είχε δίκιο.

-ΚΟΥΙΖ της εβδομάδας: Ποιος αυτοδιοικητικός άνδρας γνωρίζει άπταιστα την νοηματική γλώσσα και στις τελευταίες του εμφανίσεις αντί να μιλάει κουνάει έντονα τα χέρια και το κεφάλι του, σαν τα διακοσμητικά σκυλάκια που μπαίνουν στα αυτοκίνητα;