Παρασκευή 22 Μαρτίου 2013

ΕΞΩ ΑΠ΄ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΜΕΡΟΣ Β΄ 547

*Ιδιαίτερο προβληματισμό μου δημιούργησε η ειδησούλα που έλαβα από την ιστορική Φουρνά, για τα δρώμενα του εκεί Συλλόγου Γυναικών.
Λοιπόν όπως με πληροφόρησε έγκυρη πηγή, αρκετές γυναίκες της περιοχής, εξέφρασαν παράπονα για την πρόσφατη διοργάνωση της εκδήλωσης που έγινε στον Ξενώνα του χωριού, στην Γιορτή της Γυναίκας. Όπως μας είπαν, στην εκδήλωση αυτή δεν προσκλήθηκαν  όλες οι γυναίκες και ότι στην Γιορτή από την Πρόεδρο Γ.Γ. και την Αντιπρόεδρο Μ.Κ., δεν προσφέρθηκε ούτε ένα λουλούδι σε αυτές που παραβρέθηκαν, ως μια συμβολική χειρονομία τιμής στο πρόσωπο της κουρασμένης γυναίκας που ζει και πορεύεται κάτω από αντίξοες συνθήκες σε αυτό τον ευλογημένο τόπο. Δεν έφτασε αυτό, μου είπε κάποια κυρία από τις διαμαρτυρόμενες, αλλά μας ενόχλησε πάρα πολύ και το γεγονός ότι στην εκδήλωση, ήταν περισσότεροι οι άνδρες από τις γυναίκες . Δεν είμαι δημοσιογράφος για να τηρήσω την διασταύρωση των στοιχείων και γι΄ αυτό δεν ρώτησα και την άλλη πλευρά για να μου πει αν έχουν έτσι τα πράγματα. Βασίστηκα όμως στα λόγια πολύ σοβαρής και υπεύθυνης γυναίκας και είμαι σίγουρος ότι δεν μου μετάφερε λάθος τα παρασκηνιακά της Γιορτής. Ωστόσο όμως αν κάτι από τα γραφόμενά μου δεν ευσταθεί  εδώ θα είμαι και την άλλη εβδομάδα να τα ξαναπούμε. Αν πάντως έγιναν, έστω και κάποια από τα καταγγελλόμενα, όπως αναφέρονται, λυπάμαι γι΄ αυτό και ελπίζω να μην επαναληφτούν.

*"Οι υπουργοί και οι γενικοί γραμματείς των υπουργείων δεν μας δίνουν καμία σημασία", φαίνεται πως δήλωσε κάπου ο Βουλευτής Ευρυτανίας, εκφράζοντας έτσι την δυσφορία του προς το κυβερνητικό επιτελείο, που δεν «ακούει», όπως φαίνεται τα αιτήματα και τους προβληματισμούς των Βουλευτών. Μπορεί να έχει δίκιο ο Κώστας Κοντογεώργος, όμως Βουλευτά μου δεν ταιριάζει από την μια να ψηφίζουμε ΝΑΙ σε ΟΛΑ και από την άλλη να το παίζουμε σκληροί. Έτσι δεν είναι;

*Ειλικρινά θα ήθελα να ρωτήσω έναν πασόκο και να μου απαντήσει τι κέρδισαν τελικά από αυτό το περιβόητο συνέδριο. Από τα λίγα που ξέρω, νομίζω ότι δεν κέρδισαν τίποτα. Όλα ήταν ένα φιάσκο, καθώς δεν ψηφίστηκε τίποτα και δεν αποφασίστηκε απολύτως τίποτα με ουσία. Αυτοί που βγαίνουν και λένε πως το συνέδριο είχε επιτυχία μήπως παραβρέθηκαν σε κανένα άλλο συνέδριο ή το έπαιζαν παρατηρητές και τουρίστες στο συνέδριο και δεν άκουγαν τι ειπώθηκε από το μεγάλο ηγέτη τους;

*Ωραίο παλικάρι ο νέος Γραμματέας του ΠΑΣΟΚ. 34 χρονών, μορφωμένος με πτυχία και καθηγητής στο ΤΕΙ Πατρών παρακαλώ. Αυτά είναι και τέτοια παιδιά θέλει ο τόπος μας για να προχωρήσει… αλλά μήπως το συγκεκριμένο παλικάρι είχε καμιά άλλη εξωτερική βοήθεια και αναδείχτηκε τόσο γρήγορα… λέω εγώ τώρα…

*Και να μην ξεχάσω. Στο προηγούμενο συνέδριο ο μορφονιός πήρε 807 σταυρούς και όχι 2.000! Να λέγονται και αλήθειες που και που…

*Τώρα θα μου πείτε, τι σε έπιασε βρε μπάρμπα και θυμήθηκες μετά από τόσες μέρες να σχολιάσεις τα του πράσινου συνεδρίου; Έχετε δίκαιο παιδιά μου, αλλά δεν μπορώ να μην σχολιάσω και να μην βάλω κάποια πράγματα στη θέση τους. Όλα ξεκίνησαν από μια φωτογραφία, αλλά όπως λέει και μια κινέζικη παροιμία, μια φωτογραφία ίσον με 1000 λέξεις, αυτή η φωτογραφία αποδεικνύει ότι κάποιοι παραμένουν σταθεροί και δεν πάνε όπου τους φυσάει ο άνεμος… και ο νοών νοείτω!

*Τον προσεχή Μάιο θα είναι έτοιμο για δημόσια διαβούλευση στην Αυστραλία το σχέδιο του Εθνικού Αναλυτικού Προγράμματος που θα συμπεριλάβει την ελληνική ως δεύτερη γλώσσα. Πρόκειται για μία απόφαση ιστορικής σημασίας για το μέλλον της Ελληνικής Γλώσσας στην Αυστραλία και για την καλλιέργεια της. Αυτή και αν είναι είδηση. Στην μακρινή Αυστραλία να τιμάτε με τέτοιο μεγαλειώδη τρόπο η Ελληνική γλώσσα και στην πατρίδα μας να

*Σχόλιο σχετικά με τον απολογισμό του 1ου Φεστιβάλ ταινιών βουνών-Snow Leopard Day
Για το θετικό αποτέλεσμα του φεστιβάλ συμφωνώ, ήταν επιτυχές.
Σαν αρνητικό αποτέλεσμα έχω να προσθέσω ότι είχε γίνει πολύ διαφήμιση σε εφημερίδες ραδιόφωνο για τη λεοπάρδαλη του χιονιού και όλοι περιμέναμε να δούμε μια ταινία για αυτή έστω και λίγη ώρα.
Τέλος να αναφέρω ότι και οι χοροί δεν έδεναν με τη παρουσίαση των ταινιών βουνού. Καλοπροαίρετα  - Στέφανος Σώτος