Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2011

Απάντηση Μπούρα σε Τάτση και Μιχόπουλο Χρ. Μπούρας: «Δεν πρόκειται να επιτρέψω στο πρόσωπό μου να δημιουργηθεί καινούργιο δίπολο αντιπαράθεσης»

Με νέα επιστολή ο πρώην Δήμαρχος Αγράφων Χρήστος Μπούρας επανέρχεται στο θέμα που προέκυψε μετά τις δηλώσεις του νυν Δημάρχου, απαντώντας στα δύο τελευταία δημοσιεύματα – τοποθετήσεις του κ. Ευθυμίου Μιχόπουλου, Αντιδημάρχου Αγράφων και του κ. Δημητρίου Τάτση, Δημάρχου Αγράφων και απαντά για τελευταία φορά, τονίζοντας χαρακτηριστικά ότι δεν πρόκειται να ξανά ασχοληθεί με το θέμα αυτό.

Στον κ. Μιχόπουλο ο κ. Μπουράς ζητά να αναλογιστεί πως αποφάσισε τελικά να πάει με το συνδυασμό του νυν Δημάρχου και στον κ. Τάτση απαντά πως δεν πρόκειται να παρακολουθήσει αυτόν τον πολιτικό κατήφορο και ούτε του επιτρέπεται.
Κλείνοντας την επιστολή του ο κ. Μπούρας τονίζει πως σε κάθε περίπτωση το έργο του είναι εκεί στα Άγραφα και είναι η μεγαλύτερη απόδειξη για όλα.
Ολόκληρη η επιστολή έχει ως εξής:

κ. Διευθύντρια,
Επανερχόμενος στα δύο τελευταία δημοσιεύματα – απαντήσεις των κ.κ. Ευθυμίου Μιχόπουλου, Αντιδημάρχου Αγράφων και Δημητρίου Τάτση, Δημάρχου Αγράφων, έχω να σημειώσω τα εξής δια ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ:
Α) Αγαπητέ Θύμιο, προς τι η επίδειξη του ανδρισμού σας; Εδώ δεν κάνουμε ανατομία σώματος. Πολιτικά μιλάμε. Εγώ περί τούτου δεν αμφέβαλα ποτέ. Άλλωστε να σου θυμίσω ότι στις αρχές του μήνα Ιουνίου 2010, ενώπιον δέκα Δημοτικών Συμβούλων του πρώην Δήμου Αγράφων, χτύπησες το χέρι στο τραπέζι και είπες: «Εγώ είμαι άντρας και φοράω παντελόνια. Έχω δώσει τον λόγο μου στον κ. Δημοσθένη Τσιαμάκη και δεν τον παίρνω πίσω. Σε κάθε άλλη περίπτωση θα πάω σπίτι μου». Τώρα πως έγινε και έλεγες μετά ότι αν κατέβει υποψήφιος ο κ. Κώστας Τσιγαρίδας θα είμαι μαζί του, εν συνεχεία διαβεβαίωνες τον κ. Θεόδωρο Μπαμπαλή ότι ή θα είσαι μαζί του υποψήφιος ή θα πας σπίτι σου μέχρι την τελευταία στιγμή και πως μετά βρέθηκες στον κ. Τάτση υποψήφιος (το μόνο σωστό που έκανες), αυτό το αξιολογούν οι Αγραφιώτες. Στα υπόλοιπα καλά έκανες και τα είπες, γιατί γελάσανε πολύ οι Αγραφιώτες, Ριψασπις και αρνητής γίνεται ο καθένας όποτε θέλει.
Β) Ότι είχα να πω το είπα και δεν πρόκειται να αποστώ ούτε κεραίας από αυτά. Αυτόν τον πολιτικό κατήφορο δεν μπορώ να τον παρακολουθήσω και δεν μου επιτρέπεται. Σε κάθε περίπτωση το έργο μου είναι εκεί στα Άγραφα και είναι η μεγαλύτερη απόδειξη για όλα.

Μετά τιμής
Χρήστος Κ. Μπούρας
Πρώην Δήμαρχος Αγράφων

Υ.Γ. Δεν πρόκειται να επιτρέψω στο πρόσωπό μου να δημιουργηθεί καινούργιο δίπολο αντιπαράθεσης στην Ευρυτανία, ούτε σαθρό άλλοθι μελλοντικής πιθανής αποτυχίας, ούτε να πληγωθούν άλλο κοινοί φίλοι. Αυτοί που τα επιζητούν να συνεχίζουν μόνοι τους.