Παρασκευή, 2 Σεπτεμβρίου 2011

Δημήτρης Σταμάτης Φαρμακευτική Αθηνών - Χάρης Σταμάτης Πληροφορικής Οικ. Παν. Αθηνών

Οι σχολές που εισαχθήκατε ήταν οι πρώτες σας επιλογές στο μηχανογραφικό;
Ναι ήταν και των δυο μας οι πρώτες μας επιλογές.

Είστε ικανοποιημένοι;
Φυσικά και είμαστε ικανοποιημένοι, όχι μόνο από την επιτυχία που σημειώσαμε, αλλά και από τη θέση εισαγωγής μας στις σχολές.

Ποιο ήταν το πρόγραμμά σας;
Δημήτρης: Είχαμε φτιάξει ένα πρόγραμμα και είχαμε συστηματικό διάβασμα, μέχρι να συμπληρωθούν τα κενά και να ήμασταν προετοιμασμένοι για την επόμενη ημέρα. Είχαμε την πολύτιμη βοήθεια των καθηγητών μας στο σχολείο, οι οποίοι μας βοηθούσαν με έξτρα ώρες μαθημάτων τα σαββατοκύριακα. 
Χάρης: Δεν ήμασταν συνέχεια πάνω από ένα τετράδιο και ένα βιβλίο. Προσπαθούσαμε να βρίσκουμε χρόνο ξεκούρασης και διασκέδασης.

Ένα νέο κεφάλαιο ανοίγει στη ζωή σας. Πως φαντάζεστε από εδώ και μπρος τη φοιτητική ζωή; Ποιοι είναι οι νέοι στόχοι σας;
Χάρης: Εννοείτε ότι θα είναι πιο εύκολα από εδώ και μπρος σε σχέση με το διάβασμα και την καθημερινή πίεση που είχαμε τα τελευταία 2 χρόνια. Εγώ προσωπικά θέλω να ασχοληθώ σοβαρά με τη σχολή μου, θα δώσω από την αρχή την απαιτούμενη προσοχή γιατί σκοπεύω να πάρω γρήγορα το πτυχίο μου.
Δημήτρης: Αφού πέτυχα αυτό που ήθελα σίγουρα θα ασχοληθώ με τη σχολή μου και θα συνεχίσω υπεύθυνα το διάβασμα, γιατί έχω διάβασμα και θέλω να προοδεύσω στο τομέα μου.

Ποιες είναι οι συμβουλές σας για τα παιδιά που θα δώσουν φέτος εξετάσεις;
Δημήτρης: Αν δεν έχουν ξεκινήσει ήδη θα πρέπει να αρχίσουν άμεσα και να καλύψουν τα όποια κενά μπορεί να έχουν από τις προηγούμενες χρονιές. Να δίνουν βάση στα μαθήματα της κατεύθυνσης τους και όταν έρθει εκείνη η ώρα να είναι πάρα πολύ προσεκτικοί στη συμπλήρωση του μηχανογραφικού.
Χάρης: Επίσης, θα πρέπει να προσέχουν και στα υπόλοιπα μαθήματα του σχολείου γιατί μπορούν να πάρουν πληροφορίες και γνώσεις που θα τους βοηθήσουν. Ακόμη θα πρέπει να συνδυάσουν το σχολείο με το φροντιστήριο για να έχουν μεγαλύτερη βοήθεια και το κυριότερο απ’ όλα πρέπει να έχουν πίστη στον εαυτό τους.