Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2011

Υψηλά στάνταρ επιτυχίας στις πανελλήνιες - Η πρώτη των Πρώτων - Τι δήλωσε στον Ε.Π. η Αλεξάνδρα Καμαρέτσου που πέρασε στην Φιλολογία Αθηνών

Είσαι η πρώτη μαθήτρια σε όλη την Ευρυτανία που φέτος σημείωσες τον μεγαλύτερο βαθμό πρόσβασης και εισήχθηκες στην σχολής της πρώτης επιλογής σου. Πως αισθάνεσαι;
Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη και ικανοποιημένη. Είμαι ευχαριστημένη γιατί αυτό που ήθελα το πέτυχα. Με την ευκαιρία που μου δίνετε θα ήθελα να ευχαριστήσω την οικογένειά μου που με στήριξε και ιδιαιτέρως τους καθηγητές του σχολείου και του φροντιστηρίου ΛΕΞΗ, που με βοήθησαν να εκπληρώσω τους στόχους μου.


Πως και δεν επέλεξες κάποια άλλη σχολή αφού η βαθμολογία σου ήταν υψηλή;

Το δίλημμά μου ήταν μεταξύ αγγλικής και ελληνικής φιλολογίας. Τελικά επέλεξα την ελληνική γιατί μου άρεσε περισσότερο, αν και ξέρω ότι θα μου δίνονταν επαγγελματικά περισσότερες ευκαιρίες με την αγγλική φιλολογία. Άλλωστε ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για το τι σου επιφυλάσσει το μέλλον, αφού μπορεί να σου δοθεί η ευκαιρία να ανοίξεις νέες πόρτες στη ζωή σου.

Ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας;
Δεν ξέρω κανένα μυστικό, όπως το εννοείτε. Δεν υπάρχουν μυστικά, απλώς χρειάζεται ένα πρόγραμμα, συστηματικό διάβασμα, λίγες ώρες ξεκούρασης την ημέρα και φυσικά να θέτεις στόχους.

Η συμβουλή σου ποια είναι;
Πρέπει να ξέρουν από τώρα τι θέλουν να πετύχουν. Να βρίσκονται πάντα κοντά με ανθρώπους που τους ενθαρρύνουν και τους εμψυχώνουν, γιατί αυτή τη χρονιά θα έχουν συχνές συναισθηματικές μεταπτώσεις και να μένουν ανεπηρέαστοι από αυτά που θα ακούνε.
Να βάλουν ένα πρόγραμμα κι αν ξεφεύγουν λίγο από αυτό να μην αγχώνονται και να προσπαθούν να μην χάνουν κανένα διαγώνισμα είτε στο σχολείο, είτε στο φροντιστήριο.