*Για κακοδιαχείριση, αδιαφάνεια στην δημοπράτηση των έργων αλλά και αδικαιολόγητες σπατάλες στα οικονομικά του δήμου χρέωσε ο δήμαρχος Αγράφων κ. Δημήτρης Τάτσης τον πρώην δήμαρχο Αγράφων κ. Χρήστο Μπούρα .
Ο Τάτσης μιλώντας προ ημερών στο STAR Κεντρικής Ελλάδας, αλλά και νωρίτερα σε τοπικές εφημερίδες και μεταξύ αυτών και στον ΕΥΡΥΤΑΝΙΚΟ ΠΑΛΜΟ, ανέφερε ότι για τα σημερινά χρέη του δήμου ύψους 7,5 εκατ. ευρώ που προέρχονται από τους προηγούμενους Καποδιστριακούς δήμους όπου οι όποιες ανάγκες των περιοχών αυτών δεν δικαιολογούν χρέη τέτοιου μεγέθους, φωτογραφίζοντας τον Μπούρα ανέφερε ότι στον πρώην δήμο Αγράφων διαπιστώθηκαν φαινόμενα σπατάλης και κακοδιαχείρισης χωρίς πραγματική αιτία και χωρίς έσοδα και μάλιστα από έναν δήμαρχο με χρόνια στην τοπική αυτοδιοίκηση. Σημαντικές και σκληρές δηλώσεις που χρειάζονται απάντηση και μάλιστα σύντομη. Δεν ξέρω τι προτίθεται να κάνει ο κ. Μπούρας, θεωρώ όμως ότι τώρα και μετά από αυτές τις τοποθετήσεις του Δημήτρη Τάτση θα πρέπει να τοποθετηθεί και μάλιστα με στοιχεία…
*Τι έργο και αυτό Θεέ μου. Το μεγαλύτερο αναπτυξιακό των τελευταίων ετών στην Ευρυτανία. Το μοναδικό ίσως που θα οδηγήσει τον τόπο στην ανάπτυξη, που θα βγάλει την Ευρυτανία από την μιζέρια, που θα δώσει πνοή στον τουρισμό της περιοχής. Γράφω, όπως θα έχετε καταλάβει φίλες και φίλοι αναγνώστες για το οδικό έργο, Σαρκίνη – Καταβόθρα, για ένα κορυφαίο οδικό έργο όπως χαρακτηρίστηκε από τους ειδικούς, «για μια απολύτως αναγκαία και ιδιαίτερα σημαντική παρέμβαση στην περιοχή Προυσού Ευρυτανίας, αφού βελτιώνεται αισθητά η βατότητα του δρόμου μεταξύ Σαρκίνης και Καταβόθρας, σε μήκος 8.400 μέτρα, για ένα έργο δια του οποίου «αναβαθμίζεται η σύνδεση της περιοχής με το Καρπενήσι και βελτιώνεται η προσπέλαση μιας από τις συνδετήριες οδούς της Ευρυτανίας προς την Αιτωλοακαρνανία». Δεν ξέρω αν γνωρίζουν οι κρατούντες που πέφτει η Καταβόθρα, όμως θεωρώ ότι όφειλαν πριν γράψουν τα όσα έγραψαν για το έργο αυτό να ρωτήσουν: 1. Πότε έγινε συνδετήρια οδός της Ευρυτανίας προς την Αιτωλοακαρνανία, αυτός ο δρόμος; 2. Για ποια προσπέλαση δια της οδού αυτής από Ευρυτανία προς Αιτ/νια μιλάνε; 3. Ποιο το μέγιστο αναπτυξιακό μέγεθος αυτού του έργου; 4. Που εστιάζεται αυτή η ανάπτυξη και πως αιτιολογείται;
Κανένας δεν λέει γιατί γίνεται ένα έργο και μάλιστα ένας δρόμος στον τόπο μας. Καλό όμως είναι να μην χρησιμοποιούνται όροι που δεν εκφράζουν τον χαρακτήρα του έργου αυτού, γιατί έτσι στο τέλος θα «λαλήσουμε» με αυτά που διαβάζουμε και ακούμε. Λιγότερο προσοχή και περισσότερο ενδιαφέρον για τα πραγματικά αναπτυξιακά έργα θα ήταν ωφελιμότερο. Τώρα τι έκαναν ο πρώην, Υφυπουργός, Βουλευτής και Νομάρχης για το έργο αυτό, είναι γνωστό σε όλους. Γιατί το πάλεψε η νέα εξουσία και πήρε την χρηματοδότηση; Καλά έκανε γιατί εκεί που είχε φτάσει το θέμα, το μόνο που θα μπορούσε να συμβεί αν δεν γίνονταν οι απαραίτητες ενέργειες από την Περιφέρεια και τον Αντιπεριφερειάρχη, θα ήταν να χαθεί το κονδύλι. Επομένως ας γίνει με το καλό και αυτός ο δρόμος και από δω και πέρα ας κοιτάξουν οι κρατούντες να εντάξουν σε πρόγραμμα έργα πραγματικά ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΑ και αυτά είναι πάρα πολλά στην Ευρυτανία.
*Και επειδή δεν θέλω να αφήνω τίποτε στην μέση, από τούτη εδώ την στήλη ξαναπροτείνω στους αρμοδίους. Κάντε κάτι βρε αδέλφια για την αξιοποίηση της λίμνης Κρεμαστών, για τον Παραμεγδόβιο, για την εν γένει τουριστική ανάπτυξη και των δυο Δήμων του τόπου μας. Υπάρχει τρόπος και το κράτος, παρά τις δυσκολίες θα έχει συνέχεια και θα τα καταφέρει. Κάντε τους στρατηγικούς σχεδιασμούς ανάπτυξης που χρειάζεται ο τόπος και όλα μπορούν να συμβούν. Ας σταματήσουν επιτέλους οι αστοχίες και τα προσωπικά χατίρια γιατί αυτά μας φτάσανε σε αυτή την κατάσταση ….